رویدادها و گزارش های ویژه

رایتل زیرساخت‌های ذوب آهن اصفهان را هوشمندسازی می‌کند

رایتل زیرساخت‌های ذوب آهن اصفهان را هوشمندسازی می‌کند
پایگاه خبری معدن نیوز -تفاهم‌نامه همکاری مشترک رایتل و ذوب آهن اصفهان از هلدینگ‌های وابسته به شستا برای هوشمندسازی زیرساخت های ذوب آهن اصفهان در ماینکس ۲۰۲۴ به امضای طرفین رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -تفاهم‌نامه همکاری مشترک رایتل و ذوب آهن اصفهان از هلدینگ‌های وابسته به شستا برای هوشمندسازی زیرساخت های ذوب آهن اصفهان در ماینکس ۲۰۲۴ به امضای طرفین رسید.

 آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت خدماتی ارتباطی رایتل و ذوب آهن اصفهان از هلدینگ های وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین‌ اجتماعی(شستا) ظهر امروز پنج‌شنبه ۵ مهرماه در حاشیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین ‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس) با حضور حسین ملازاده مدیرعامل رایتل و مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

دو شرکت رایتل و ذوب آهن اصفهان در زمینه هوشمندسازی زیرساخت ها و توسعه هوش مصنوعی صنعتی تفاهم همکاری ویژه منعقد کردند. از اواخر سال گذشته اقدامات مختلفی برای هوشمندسازی هلدینگ های شستا و تحول دیجیتال در آنها آغاز شده است.

این تفاهم‌نامه در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ارتقای جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی و نیز مصوبات برنامه هفتم توسعه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های هوشمندسازی، هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ‌های شستا و در نتیجه افزایش بهره‌وری و شفافیت منعقد شد.

محور همکاری در این تفاهم‌نامه، ارائه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی توسط رایتل به ذوب آهن به‌ منظور افزایش بهره ‌وری، افزایش درآمد یا کاهش هزینه،کاهش خطاهای انسانی، افزایش کارایی و بهبود تجربه مشتری است. با امضای این تفاهم‌نامه طرفین حد اعلای تلاش خویش را برای گسترش توان ملی در زمینه موضوع این تفاهم‌نامه و نیل به خوداتکایی ملی مبذول خواهند داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد