آلومینیوم و مس

ملی مس» در مسیر خودکفایی؛

بومی‌سازی فناوری ساخت کارخانجات آهک در شرکت مهندسی نیپک

بومی‌سازی فناوری ساخت کارخانجات آهک در شرکت مهندسی نیپک
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت مهندسی، ساخت و فرآوری صنایع غیرآهنی (نیپک) از بومی‌سازی کامل فن‌آوری ساخت کارخانجات آهک در این شرکت خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت مهندسی، ساخت و فرآوری صنایع غیرآهنی (نیپک) از بومی‌سازی کامل فن‌آوری ساخت کارخانجات آهک در این شرکت خبر داد.

 علیرضا فردین‌نژاد با اشاره به اینکه تکمیل و راه‌اندازی کارخانه آهک خاتون‌آباد در حال اجراست، تصریح کرد: شرکت مهندسی نیپک به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی صنایع مس ایران پس از به انجام رساندن موفقیت‌آمیز مشاوره پروژه احداث کارخانجات آهک در مجتمع مس سرچشمه و آهک اهر، با اجرای پروژه آهک خاتون‌آباد در زمره یکی از شرکت‌های پیشرو در این حوزه قرار گرفته است.

وی در  ادامه افزود: با راه‌اندازی فاز اول کارخانه آهک خاتون‌آباد در نیمه دوم سال جاری، کلنگ احداث فاز دوم این کارخانه به زمین زده خواهد شد.

گفتنی است، کارخانه آهک خاتون‌آباد به منظور تامین نیاز بخشی از کارخانجات ذوب مس استان کرمان در خاتون‌آباد شهربابک با سرمایه‌گذاری نزدیک به 1600 میلیارد تومان و 18.5 میلیون یورو به سفارش شرکت ملی صنایع مس ایران و توسط شرکت مهندسی نیپک در حال ساخت است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد