آلومینیوم و مس

اهدای تندیس چرخ زرین انرژی‌های تجدیدپذیر به شرکت ملی صنایع مس ایران

اهدای تندیس چرخ زرین انرژی‌های تجدیدپذیر به شرکت ملی صنایع مس ایران
پایگاه خبری معدن نیوز -در دومین همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور، تندیس چرخ زرین انرژی‌های تجدیدپذیر به همراه لوح تقدیر به شرکت ملی صنایع مس ایران اهداء شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -در دومین همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور، تندیس چرخ زرین انرژی‌های تجدیدپذیر به همراه لوح تقدیر به شرکت ملی صنایع مس ایران اهداء شد.

 دومین همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور به همت انجمن سازندگان و تأمین کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتکا) روز سه‌شنبه سوم مهرماه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان ملی در تهران برگزار شد.

نماینده شرکت ملی صنایع مس ایران در پنل تخصصی این همایش با عنوان نیازمندی‌های صنایع و توانمندی شرکت‌های تجدیدپذیر در ایران جهت احداث نیروگاه تجدیدپذیر برای صنایع، استراتژی این شرکت در تنوع بخشی به سبد تامین انرژی الکتریکی با محوریت توسعه نیروگاه‌های تجدید پذیر جهت دستیابی و تامین انرژی پایدار برای طرح «کیمیا» را تشریح کرد.

در پایان دومین همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور، از شرکت ملی صنایع مس ایران به دلیل توجه ویژه به توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و احداث نیروگاه‌های خورشیدی 5+25 مگاواتی خاتون‌آباد با اهدای لوح و تندیس چرخ زرین تقدیر شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد