رشد ۲ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه پس از افت چهار روز قبل، امروز در سومین روز هفته مثبت شد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش ۲۰۰۰ واحد به رقم دو میلیون و ۶۷ هزار واحد رسید.

افت ۹ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -هوای بازار سرمایه مثل این روزهای پایتخت نیمه ابری است. بورس در دومین روز هفته نیز همچون سه روز کاری قبل منفی بود؛ به طوری که شاخص کل با کاهش ۹۹۶۴ واحد به رقم دو میلیون و ۶۵ هزار واحد رسید.

افت ۹ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در اولین روز هفته منفی بود؛ به طوری که شاخص کل با کاهش ۹۰۴۴ واحد به رقم دو میلیون و ۷۵ هزار واحد رسید.

بورس منفی شد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز در روز پایانی کاری هفته منفی شد؛ به طوری که شاخص کل با کاهش ۴۱۳۷ واحد به رقم دو میلیون و ۸۴ هزار واحد رسید.

صیدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار شد

پایگاه خبری معدن نیوز -حجت‌اله صیدی با رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس، به عنوان عضو هیات مدیره و چهاردهمین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شد.

افت ۷ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -در شرایطی که بازار سرمایه روز گذشته و پس از دو روز افت با رشد مواجه شده بود، امروز مجدداً قرمز پوش شد و شاخص کل با کاهش ۷۷۴۸ واحد به رقم دو میلیون و ۸۸ هزار واحد رسید.

رشد ۷۸۰۰ واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه پس از افت دو روز گذشته، امروز در سومین روز هفته مثبت شد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش ۷۸۰۵ واحد به رقم دو میلیون و ۹۵ هزار واحد رسید.

بازار سهام منفی شد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه پس از افت روز گذشته، امروز هم در دومین روز هفته منفی منفی شد؛ به طوری که شاخص کل با کاهش ۱۳ هزار و ۶۱۲ واحد به رقم دو میلیون و ۸۸ هزار واحد رسید.

افت ۷ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در اولین روز هفته و پس از استعفای رییس سازمان بورس منفی شد؛ به طوری که شاخص کل با کاهش ۷۶۶۴ واحد به رقم دو میلیون و ۱۰۱ هزار واحد رسید.

رئیس سازمان بورس استعفا داد

پایگاه خبری معدن نیوز -درپی حواشی مطرح شده درخصوص دریافت وام‌های قرض‌الحسنه میلیاردی از سوی رئیس و برخی اعضای هیات مدیره سازمان بورس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز استعفای کتبی خود را به رئیس شورای عالی بورس ارائه داد.

شاخص بورس افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز شاخص کل بازار سرمایه با کاهش اندکی مواجه شد و با افت ۱۲۰۴ واحد به رقم دو میلیون و ۱۰۹ هزار واحد رسید. این اولین افت بورس از ابتدای شهریورماه تا کنون است.

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه که از ابتدای ماه جاری روند افزایشی به خود گرفته، امروز نیز ۴۷۵۱ واحد رشد کرد و شاخص آن به رقم دو میلیون و ۶۸ هزار واحد رسید.

افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -به گزارش معدن نیوز -روز دوشنبه شاخص کل بازار سرمایه ۱۰ هزار و ۹۸۷ واحد افزایش داشت و به رقم دو میلیون و ۶۳ هزار واحد رسید.

رشد ۱۵ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در اولین روز کاری پس از معرفی کابینه دولت چهاردهم بیش از ۱۵ هزار واحد رشد کرد و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۵۲ هزار واحد رسید.

بورس مرداد را سبزپوش به پایان برد

پایگاه خبری معدن نیوز -پس از افت بازار سرمایه در روز گذشته امروز و در آخرین روز کاری هفته تالار شیشه‌ای سبز رنگ شد و شاخص کل با افزایش ۴۶۵۳ واحد به رقم دو میلیون و ۳۷ هزار واحد رسید.

افت ۵۴۸۶ واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه پس از چهار رشد متوالی، امروز افت کرد و شاخص کل با کاهش ۵۴۸۶ به رقم دو میلیون و ۳۲ هزار واحد رسید.

رشد ۷۴۰۰ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز نیز همانند سه روز گذشته رشد داشت و شاخص کل با افزایش ۷۴۸۴ واحد به رقم دو میلیون و ۳۸ هزار واحد رسید.

رشد ۱۸ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در ادامه روند صعودی که از سه روز کاری قبل آغاز کرده امروز نیز رشد کرد و شاخص کل با افزایش بیش از ۱۸ هزار واحد به دو میلیون و ۳۰ هزار واحد رسید.

بیستمین ریزش بورس در ۲۴ روز کاری اخیر

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز بازار بورس همچون اغلب روزهای گذشته منفی شد و شاخص کل با کاهش ۷۵۶۸ واحد به رقم یک میلیون و ۹۹۱ هزار واحد رسید. این بیستمین ریزش بورس در ۲۴ روز کاری اخیر بوده است.

بورس در شرایط ثبات

پایگاه خبری معدن نیوز -پس از آنکه شاخص بازار بورس در روز گذشته حدود هزار واحد افزایش یافت امروز ۴۶۷ واحد افت کرد و به رقم دو میلیون و ۳۳۷۵ واحد رسید.

چهار هفته ریزش در بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -روز سه‌شنبه بازار بورس با کاهش مواجه شد و شاخص کل با افت ۱۹۳۱ واحد به رقم دو میلیون و ۲۵۸۰ واحد رسید.

بورس هم‌چنان قرمزپوش

پایگاه خبری معدن نیوز -روند کاهشی بازار سرمایه پس از اعمال محدودیت دامنه نوسان نیز متوقف نشد و امروز شاخص کل با افت ۱۲۲۵ واحد به رقم دو میلیون و ۴۳۸۲ واحد رسید.

افت ۱۰۸۵ واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در اولین روز از محدود شدن دامنه نوسان به یک درصد با ثبات نسبی همراه شد، البته شاخص کل امروز نیز ۱۰۸۵ واحد افت کرد و به رقم دو میلیون و ۵۰۰۰ واحد رسید.

افت ۶۱ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار بورس امروز با ریزش بیش از ۶۱ هزار واحد مواجه شد و شاخص کل به رقم دو میلیون و شش هزار و ۶۶۶ واحد رسید.

بازار سرمایه افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه تحت تاثیر ریسک‌های سیستماتیک امروز ۵۲ هزار واحد افت کرد و به رقم دو میلیون و ۶۷ هزار واحد رسید.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد