فولاد و آهن

معدن‌نیوز بررسی کرد:

نگاهی به بازار قراضه امارات متحده عربی

نگاهی به بازار قراضه امارات متحده عربی
پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص قراضه داخلی امارات متحده عربی ۲۱ درهم در هر تن (۶ دلار در هر تن) افزایش یافت که نشان دهنده بهبود جزئی در سطوح قیمتی فوق است. با این حال، تقاضای قراضه داخلی در این کشور محدود باقی ماند و تنها خریدهای مبتنی بر نیاز صورت می‌گرفت زیرا کارخانه‌های بزرگ خرید خود را به دلیل موجودی‌های قراضه فراوان محدود می‌کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -شاخص قراضه داخلی امارات متحده عربی 21 درهم در هر تن (6 دلار در هر تن) افزایش یافت که نشان دهنده بهبود جزئی در سطوح قیمتی فوق است. با این حال، تقاضای قراضه داخلی در این کشور محدود باقی ماند و تنها خریدهای مبتنی بر نیاز صورت می‌گرفت زیرا کارخانه‌های بزرگ خرید خود را به دلیل موجودی‌های قراضه فراوان محدود می‌کردند.

ارزیابی دو هفتگی افزایش اسمی قیمت قراضه HMS (80:20) را نشان داد که 1241 درهم در هر تن (338 دلار در تن) DAP ابوظبی از 1220 در هر تن (332 دلار در تن) نسبت به هفته گذشته بود.

در بررسی بازار هفته سی و ششم فعالیت تجاری محدود با حدود 3000  تا 4000 تن قراضه فرآوری شده HMS که با قیمت 1250 درهم در هر تن معامله شد، مشاهده شد.

به گفته یکی از تامین‌کنندگان مستقر در شارجه، EMSteel گزارش کرده است که خرید خود را به دلیل موجودی کافی متوقف کرده و تاکنون هیچ درخواستی از سایر فولادسازان نیز وجود نداشته است. بازار به طور کلی کساد است و تقاضای قابل توجهی برای صادرات وجود ندارد. در بازار داخلی هم فعالیت در بازار کساد است.

به گفته یک خریدار، بازار داخلی قراضه فرآوری شده HMS در حال حاضر 1230 تا 1250 درهم در تن است و قیمت قراضه خرد شده 80 درهم بالاتر از HMS فرآوری شده بر اساس DAP است.

یکی از نمایندگان اصلی خانه تجاری اظهار داشت که تقاضای داخلی ضعیف است و فقط به خرید مبتنی بر نیاز محدود می شود. تقاضای بازار صادرات نیز پایین است. قیمت میلگرد EMSteel هنوز بر سطوح قیمتی قراضه داخلی تأثیری نداشته است. 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد