سایر

برگزاری اولین برنامه بازدید خانواده‌های ذوب آهنی از خط تولید در سالجاری

برگزاری اولین برنامه بازدید خانواده‌های ذوب آهنی از خط تولید در سالجاری
پایگاه خبری معدن نیوز -اولین برنامه بازدید خانواده‌های ذوب آهنی از خط تولید این مجتمع صنعتی در سال ۱۴۰۳در روز جمعه ۱۶ شهریور ماه جاری برگزارشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -اولین برنامه بازدید خانواده‌های ذوب آهنی از خط تولید این مجتمع صنعتی در سال 1403در روز جمعه 16 شهریور ماه جاری برگزارشد.

در پی تاکید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدیریت روابط عمومی، دور دوم بازدیدهای خانواده‌های ذوب آهنی از خط تولید  که از سال 1402 شروع شده بود در سال جاری نیز ادامه یافت.

گفتنی است که بر اساس این برنامه، خانواده‌هایی که هنوز در دوم بازدیدها شرکت نکرده‌اند، می‌توانند برای حضور در برنامه از طریق پرتال، قسمت روابط عمومی ثبت نام و اعلام آمادگی نمایند.

 هدف از این برنامه آشنایی خانواده‌ها با خط تولید ذوب آهن و بازدید از محل کار تلاشگران این مجتمع همراه با استفاده از برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری است. در اولین برنامه بازدید سال جاری 104 خانواده و در مجموع 412نفر حضور داشتند. این بازدید با اجرای برنامه های شاد ویژه کودکان، تهیه و تحویل همزمان عکس خانوادگی، مسابقات هنری، ورزشی، اجرای موسیقی سنتی، اجرای برنامه‌های کمدی، بازدید از خط تولید و ... همراه بود. 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد