صنایع معدنی

رکورد تولید روزانه مجتمع فولاد سبا شکسته شد

رکورد تولید روزانه مجتمع فولاد سبا شکسته شد
پایگاه خبری معدن نیوز -بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا ضمن بیان رکورد شکنی تولید روزانه با تولید ۵ هزار و ۴۸ تن آهن اسفنجی اعلام کرد: اعتقاد و باور همکاران پرتلاش به تولیدِ بیش از ظرفیت کارخانه و بهینه‌سازی در میکس گندله، کنترل فرایند تولید با توجه به موارد ایمنی و تلاش واحدهای تولیدی و پشتیبانی‌کننده از عوامل کسب این افتخار است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا ضمن بیان رکورد شکنی تولید روزانه با تولید 5 هزار و 48 تن آهن اسفنجی اعلام کرد: اعتقاد و باور همکاران پرتلاش به تولیدِ بیش از ظرفیت کارخانه و بهینه‌سازی در میکس گندله، کنترل فرایند تولید با توجه به موارد ایمنی و تلاش واحدهای تولیدی و پشتیبانی‌کننده از عوامل کسب این افتخار است.

بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا، از ثبت رکورد تولید روزانه دیگر در این مجتمع خبر داد و گفت: همکاران بادرایت و سخت‌کوش واحد آهن‌سازی مجتمع فولاد سبای فولاد مبارکه در تاریخ 7 شهریورماه 1403 موفق شدند با تولید 5 هزار و 48 تن آهن اسفنجی، رکورد روزانه جدیدی را در سال جهش تولید به ثبت برسانند.

 وی ضمن تبریک این رکوردشکنی، رکورد قبلی روزانه این واحد را مربوط به 21 فروردین‌ماه سال جاری و به میزان 4 هزار و 993 تن اعلام و اضافه کرد: اعتقاد و باور همکاران پرتلاش به تولیدِ بیش از ظرفیت کارخانه و بهینه‌سازی در میکس گندله، کنترل فرایند تولید با توجه به موارد ایمنی و تلاش واحدهای تولیدی و پشتیبانی‌کننده از عوامل کسب این افتخار است.

رئیس واحد آهن‌سازی سبا نیز در همین زمینه اظهار کرد: این میزان تولید بیشترین رکورد تولید روزانه از زمان راه‌اندازی در واحد احیا مستقیم سباست. این رکورد ثمره تلاش تیم‌های تولید، تعمیرات، دفاتر فنی، انباشت و برداشت و افزایش بهره‌وری تجهیزات و اعتقاد به تولید بیش از ظرفیت طراحی است.

به گفته فرهاد رجبی، ارزش و اهمیت این رکورد، میزان تولید روزانه آهن اسفنجی به همراه حفظ کیفیت در محدوده مجاز آن است.

آرش نوروزی، کارشناس تولید آهن‌سازی سبا نیز در این خصوص چنین گفت: ثبت این رکورد روزانه در واحد احیا مستقیم سبا بسیار غرورآفرین و باعث افتخار است، زیرا تولید محصول آهن اسفنجی بالاتر از ظرفیت طراحی و حفظ محدوده کیفی را رقم زده است.

علی رحیمی، کارشناس دفتر فنی تولید نیز با بیان رکوردشکنی فولاد سبا گفت : یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق این رکورد روزانه، آنالیز فرایند و رفع موانع در راستای بهینه‌سازی میکس گندله و ارسال آن به واحد احیامستقیم از لحاظ فیزیکی و شیمیایی است.

مهدی نوروزی، کارشناس برق و اتوماسیون آهن‌سازی سبا هم تصریح کرد: ثبت این رکورد روزانه حاصل بازرسی‌های مدون و برنامه‌ریزی در راستای افزایش کیفی تعمیرات به جهت آماده‌به‌کاری تجهیزات بوده و با اعتماد به تجهیزات بومی‌سازی محقق شده است.

محمدتقی صرامی، اپراتور اتاق کنترل هم خاطرنشان کرد: تولید با حداکثر ظرفیت، در فرایندی ایمن، اولویت‌ تیم‌های تولید در راستای این رکورد روزانه بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد