اخبار استان ها

۱۰ هزار میلیارد ریال طرح در سیرجان آماده بهره‌برداری شد

۱۰ هزار میلیارد ریال طرح در سیرجان آماده بهره‌برداری شد
پایگاه خبری معدن نیوز -فرماندار سیرجان گفت: ۱۳۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -فرماندار سیرجان گفت: ۱۳۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسند.

علی یعقوبی پور در جریان افتتاح برخی از این طرح ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید راه خدمت آیت‌الله رئیسی، گفت: عملیات اجرایی ۱۸ پروژه نیز در هفته دولت در این شهرستان آغاز می شود.

وی ادامه داد: این تعداد طرح های صنعتی و فولادی تقریباً یک پنجم از کل پروژه‌های در حال اجرا در سطح استان را شامل می‌شوند.

وی افزود: این طرح ها در زمینه‌های مختلفی مانند عمرانی، خدماتی، بهداشت، آموزش، کشاورزی و توسعه اقتصادی برنامه‌ریزی شده‌اند و هدف از آن‌ها ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه همه‌جانبه شهرستان است.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه مبالغ سرمایه‌گذاری شده در پروژه‌های حوزه صنعت، معدن، و مسکن نیز به همین مقدار بوده است یادآور شد: پروژه آهن اسفنجی، کارخانه اکسیژن توسعه آهن و فولاد و پروژه دانه‌بندی آهن از پروژه‌های شاخص استان کرمان است که در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان اضافه کرد: این طرح ها یا پروژه‌ها بخشی از تلاش‌های دولت برای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی منطقه و حمایت از توسعه در بخش های مختلف در شهرستان است که اجرای آنان ایجاد اشتغال، افزایش تولید، و بهبود شرایط زندگی مردم را در بر دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یعقوبی پور گفت: افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان، گامی به سوی توسعه و پیشرفت منطقه است که نقش به سزایی در اشتغال و کار آفرینی خواهد داشت و با بهره برداری از آنها خدمات مطلوبی به مردم شهرستان ارائه می شود.

 
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد