افت ۷ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در اولین روز هفته و پس از استعفای رییس سازمان بورس منفی شد؛ به طوری که شاخص کل با کاهش ۷۶۶۴ واحد به رقم دو میلیون و ۱۰۱ هزار واحد رسید.

رئیس سازمان بورس استعفا داد

پایگاه خبری معدن نیوز -درپی حواشی مطرح شده درخصوص دریافت وام‌های قرض‌الحسنه میلیاردی از سوی رئیس و برخی اعضای هیات مدیره سازمان بورس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز استعفای کتبی خود را به رئیس شورای عالی بورس ارائه داد.

شاخص بورس افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز شاخص کل بازار سرمایه با کاهش اندکی مواجه شد و با افت ۱۲۰۴ واحد به رقم دو میلیون و ۱۰۹ هزار واحد رسید. این اولین افت بورس از ابتدای شهریورماه تا کنون است.

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه که از ابتدای ماه جاری روند افزایشی به خود گرفته، امروز نیز ۴۷۵۱ واحد رشد کرد و شاخص آن به رقم دو میلیون و ۶۸ هزار واحد رسید.

افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -به گزارش معدن نیوز -روز دوشنبه شاخص کل بازار سرمایه ۱۰ هزار و ۹۸۷ واحد افزایش داشت و به رقم دو میلیون و ۶۳ هزار واحد رسید.

رشد ۱۵ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در اولین روز کاری پس از معرفی کابینه دولت چهاردهم بیش از ۱۵ هزار واحد رشد کرد و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۵۲ هزار واحد رسید.

بورس مرداد را سبزپوش به پایان برد

پایگاه خبری معدن نیوز -پس از افت بازار سرمایه در روز گذشته امروز و در آخرین روز کاری هفته تالار شیشه‌ای سبز رنگ شد و شاخص کل با افزایش ۴۶۵۳ واحد به رقم دو میلیون و ۳۷ هزار واحد رسید.

افت ۵۴۸۶ واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه پس از چهار رشد متوالی، امروز افت کرد و شاخص کل با کاهش ۵۴۸۶ به رقم دو میلیون و ۳۲ هزار واحد رسید.

رشد ۷۴۰۰ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز نیز همانند سه روز گذشته رشد داشت و شاخص کل با افزایش ۷۴۸۴ واحد به رقم دو میلیون و ۳۸ هزار واحد رسید.

رشد ۱۸ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در ادامه روند صعودی که از سه روز کاری قبل آغاز کرده امروز نیز رشد کرد و شاخص کل با افزایش بیش از ۱۸ هزار واحد به دو میلیون و ۳۰ هزار واحد رسید.

بیستمین ریزش بورس در ۲۴ روز کاری اخیر

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز بازار بورس همچون اغلب روزهای گذشته منفی شد و شاخص کل با کاهش ۷۵۶۸ واحد به رقم یک میلیون و ۹۹۱ هزار واحد رسید. این بیستمین ریزش بورس در ۲۴ روز کاری اخیر بوده است.

بورس در شرایط ثبات

پایگاه خبری معدن نیوز -پس از آنکه شاخص بازار بورس در روز گذشته حدود هزار واحد افزایش یافت امروز ۴۶۷ واحد افت کرد و به رقم دو میلیون و ۳۳۷۵ واحد رسید.

چهار هفته ریزش در بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -روز سه‌شنبه بازار بورس با کاهش مواجه شد و شاخص کل با افت ۱۹۳۱ واحد به رقم دو میلیون و ۲۵۸۰ واحد رسید.

بورس هم‌چنان قرمزپوش

پایگاه خبری معدن نیوز -روند کاهشی بازار سرمایه پس از اعمال محدودیت دامنه نوسان نیز متوقف نشد و امروز شاخص کل با افت ۱۲۲۵ واحد به رقم دو میلیون و ۴۳۸۲ واحد رسید.

افت ۱۰۸۵ واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه در اولین روز از محدود شدن دامنه نوسان به یک درصد با ثبات نسبی همراه شد، البته شاخص کل امروز نیز ۱۰۸۵ واحد افت کرد و به رقم دو میلیون و ۵۰۰۰ واحد رسید.

افت ۶۱ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار بورس امروز با ریزش بیش از ۶۱ هزار واحد مواجه شد و شاخص کل به رقم دو میلیون و شش هزار و ۶۶۶ واحد رسید.

بازار سرمایه افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه تحت تاثیر ریسک‌های سیستماتیک امروز ۵۲ هزار واحد افت کرد و به رقم دو میلیون و ۶۷ هزار واحد رسید.

تداوم روند نزولی بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز افت کرد و شاخص کل با کاهش حدود ۱۱ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۱۲۰ هزار واحد رسید.

افت ۲۹ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بازار سرمایه امروز با کاهش ۲۹ هزار واحدی به دو میلیون و ۱۳۱ هزار واحد رسید.

رشد ۹ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته رشد کرد و شاخص کل با افزایش حدود ۹۰۰۰ واحد به دو میلیون و ۱۷۷ هزار واحد رسید.

ادامه روند نزولی در بازار سرمایه

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار بورس که از ابتدای هفته جاری روند کاهشی به خود گرفته بود، امروز هم مقدار کمی با افت همره شد و شاخص کل با کاهش ۳۱۶۹ واحد به رقم دو میلیون و ۱۶۹ هزار واحد رسید.

ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز نیز همانند دیروز منفی شد و شاخص کل با کاهش ۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد به رقم دو میلیون و ۱۱۷ هزار واحد رسید.

افت ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، ۳۰ تیرماه) با افت ۱۰ هزار و ۲۴۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۴۲۹واحد ایستاد.

رشد اندک بازار سرمایه

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز با مقداری افزایش مواجه شد و شاخص کل با رشد ۱۵۵۷ واحد به رقم دو میلیون و ۲۰۲ هزار واحد رسید.

شاخص بازار سرمایه افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس در اولین روز هفته ۹۰۹۷ واحد کاهش پیدا کرد و به دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد رسید.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
نمایشگاه معدن رستاک پادویژن
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد