آلومینیوم و مس

معدن‌نیوز بررسی کرد:

آغاز به کار جدیدترین خط ریخته‌گری گروه TVS

آغاز به کار جدیدترین خط ریخته‌گری گروه TVS
پایگاه خبری معدن نیوز -ساندارام کلایتون عضوی از گروه ۶.۵ میلیارد دلاری TVS، کارخانه جدید ریخته‌گری آلومینیوم خود را به طور رسمی در منطقه Tiruvalllur هند راه اندازی کرد. این کارخانه، واقع در منطقه صنعتی SIPCOT، ظرفیت تولید اولیه سالانه ۷۷۵۰ تنی دارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -ساندارام کلایتون عضوی از گروه 6.5 میلیارد دلاری TVS، کارخانه جدید ریخته‌گری آلومینیوم خود را به طور رسمی در منطقه Tiruvalllur هند راه اندازی کرد. این کارخانه، واقع در منطقه صنعتی SIPCOT، ظرفیت تولید اولیه سالانه 7750 تنی دارد.

این شرکت آغاز تولید تجاری در این مرکز را اعلام کرده و به روز رسانی در مورد پیشرفت آن و هرگونه افزایش ظرفیت آینده را ارائه خواهد کرد.

ساندارام کلایتون در یک پرونده نظارتی اظهار داشت: ما می خواهیم به اطلاع برسانیم که شرکت تولید تجاری ریخته گری آلومینیومی را که امروز در منطقه صنعتی SIPCOT در تروی کاندیگای، منطقه تیرووالور، تامیل نادو واقع شده، آغاز به کار کرده است."

ساندارام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان قطعات خودرو در هند، تامین‌کننده اصلی قطعات ریخته‌گری‌ شده آلومینیومی برای صنایع خودروسازی و غیرخودرویی است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد