سایر

حضور گروه فولاد مبارکه در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات تهران

حضور گروه فولاد مبارکه در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات تهران
پایگاه خبری معدن نیوز -بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع از ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور گروه فولاد مبارکه آغاز به کار کرد و تا ۱۶ مهرماه پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع از ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور گروه فولاد مبارکه آغاز به کار کرد و تا ۱۶ مهرماه پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

گروه فولاد مبارکه به‌عنوان صنعت پیشرو در زمینه تامین مواد اولیه برای تولید قطعات سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

در این نمایشگاه شرکت فولاد مبارکه و ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در سالن ۵ این نمایشگاه حاضر شدند و دستاوردهای خود در زمینه تولید ورق‌های موردنیاز در صنعت تأسیسات را عرضه کردند.

 در جریان برگزاری این نمایشگاه، سید علی ترمه موسوی، معاون خرید ورق و فولاد شرکت ایرانرادیاتور گفت: سابقه ارتباط ایران‌رادیاتور با فولاد مبارکه حداقل به ۱۵ سال می‌رسد. ما محصولات فولادی ازجمله انواع ورق سرد به ضخامت‌های مختلف، ورق گرم به‌صورت اسیدشویی‌شده و ورق گالوانیزه ۲۵۱ را از فولاد مبارکه خریداری می‌کنیم و تاکنون همه نیاز ما توسط فولاد مبارکه با محصولات بسیار باکیفیت تأمین شده که از کیفیت بیشتر و قیمت بهتری نسبت به محصولات دیگر تولیدکنندگان کشور برخوردار است.

 مهدی خواجه‌وند، مدیر بازرگانی گروه تولیدی صنعتی تاش‌رادیاتور در حاشیه بازدید از بیست‌و‌سومین نمایشگاه تأسیسات تهران گفت: قبلاً در حوزه بازرگانی فعالیت داشتیم و ۱۰ سال است که در عرصه تولید ورود کرده‌ایم و با ظرفیت بسیار خوبی ادامه می‌دهیم. ما ورق‌های روغنی، گالوانیزه و ورق گرم را از فولاد مبارکه تهیه می‌کنیم. تاکنون از نظر کیفی مشکلی نبوده و رضایت خوبی از محصولات فولاد مبارکه داشته‌ایم. خوشبختانه از سال گذشته فولاد مبارکه با تولید گرید ورق روغنی DC01-RAD برای رادیاتورسازها اقدامی شایسته انجام داد که از نظر کیفی میزان رضایت مشتریان را افزایش داده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد