آلومینیوم و مس

مس افت کرد

مس افت کرد
پایگاه خبری معدن نیوز -روز جمعه ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۳، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، دو دلار افت کرد و ۹ هزار و ۷۸۴ دلار قیمت‌گذاری شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -روز جمعه ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۳، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، دو دلار افت کرد و ۹ هزار و ۷۸۴ دلار قیمت‌گذاری شد.

قیمت مس در روز ‌جمعه ۱۳ مهر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه، دو دلار کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۸ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۷۸۴ دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه ۱۲ مهر ماه، ۹ هزار و ۷۸۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۱۳ مهرماه، نسبت به روز معاملاتی قبل از آن با افزایش اندک یک دلاری به ۹ هزار و ۹۳۶ دلار رسید.

موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۳ مهرماه با افزایش ۴۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، از ۲۹۸ هزار و ۱۰۰ تن به ۲۹۸ هزار و ۵۲۵ تن رسید.

روز جمعه ۱۳ مهرماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۵۲ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۲ مهر ماه، با افزایش سه دلار بر تن همراه شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد