آلومینیوم و مس

نهضت افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای در شرکت ملی مس

نهضت افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای در شرکت ملی مس
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه صنایع ملی مس ایران از افتتاح هر ماه یک پروژه توسعه‌ای تا پایان سال جاری خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه صنایع ملی مس ایران از افتتاح هر ماه یک پروژه توسعه‌ای تا پایان سال جاری خبر داد.

بابک اشجع با اعلام این خبر اظهار کرد: در مجموع 51 پروژه توسعه‌ای با حجم سرمایه‌گذاری 7،8 میلیارد یورو در شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش‌های تولید، زیرساخت، مسئولیت اجتماعی و جانبی در حال اجراست.

وی افزود: پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای با جدیت دنبال می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان سال جاری هر ماه یک طرح تکمیل و به بهره‌بردای خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه صنایع ملی مس ایران تصریح کرد: ورزشگاه شهر رفسنجان با ظرفیت 10 هزار نفر تماشاگر که در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع مس احداث شده و از استانداردهای روز دنیا برخوردار است، در مردادماه امسال افتتاح می‌شود.

اشجع خاطرنشان کرد: نیروگاه خورشیدی خاتون‌آباد و بن‌یکه با ظرفیت تولید 30 مگاوات برق و کارخانه ریخته‌گری مفتول مس با ظرفیت تولید سالانه 130 هزار تن مفتول 8 میلیمتری مس از جمله پروژ‌های توسعه‌ای است که در ماه‌های آتی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
نمایشگاه معدن رستاک پادویژن
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد