اکتشاف و ماشین آلات

ایمیدرو فقط برای اکتشاف معادن در منطقه حضور دارد

ایمیدرو فقط برای اکتشاف معادن در منطقه حضور دارد
پایگاه خبری معدن نیوز -معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: دولت در بحث سرمایه‌گذاری برای اکتشاف به‌دنبال سودآوری مادی نیست، بلکه به‌دنبال ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: دولت در بحث سرمایه‌گذاری برای اکتشاف به‌دنبال سودآوری مادی نیست، بلکه به‌دنبال ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری است.

شهریار عباسی ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳، در نشست بررسی موضوعات معارضان پروانه‌های اکتشافی ایمیدرو در منطقه سیاهکل ایوان اظهار کرد: شرکت ایمیدرو صرفاً برای اکتشاف در این منطقه و مشخص شدن میزان و حجم معادن و صرفه اقتصادی آن حضور دارد و پس از عملیات اکتشاف بهره‌برداری از این معادن با اولویت به مالکان عرفی واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به مالکیت دولت در عرصه‌های ملی و طبیعی، افزود: واگذاری زمین‌های منابع ملی برای فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در اختیار دولت است و اگر معارضان عرفی داشته باشد راهکار مناسب آن اعمال می‌شود.

عباسی تأکید کرد: پیگیری‌های بسیاری با مدیران شرکت ایمیدرو از طریق نمایندگان و مدیران استان صورت گرفته و هدف از این اقدامات فقط و فقط منافع مردم استان است.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: بحث اکتشاف در این مناطق صرفاً جهت شناسایی میزان  معادن و صرفه اقتصادی آنهاست و هیچگونه صرفه اقتصادی و سودی به دنبال نخواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ابراز داشت: معادن سرمایه‌های ملی کشورند که نباید بلااستفاده باقی بماند و فرصت‌های بسیار مناسبی برای توسعه و ایجاد اشتغال در اختیار مدیران و مردم خواهند گذاشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد