فولاد و آهن

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه اعلام کرد؛

پیشرفت ۷۱ درصدی راه‌آهن چابهار-زاهدان با ریل ذوب‌آهن اصفهان

پیشرفت ۷۱ درصدی راه‌آهن چابهار-زاهدان با ریل ذوب‌آهن اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: راه آهن چابهار-زاهدان با هدف اتصال تنها بندر اقیانوسی کشور و تکمیل کریدور ریلی شمال-جنوب در شرق کشور در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال اجرا است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: راه آهن چابهار-زاهدان با هدف اتصال تنها بندر اقیانوسی کشور و تکمیل کریدور ریلی شمال-جنوب در شرق کشور در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز این پروژه توضیح داد و گفت:‌ تراورس مورد نیاز این خط ریلی از کارخانه تولید تراورس بتنی در زاهدان با ظرفیت تولید روزانه ۶۰۰ اصله تامین می شود و هماهنگی‌های لازم برای تامین ریل مورد نیاز پروژه با کارخانه ذوب‌آهن اصفهان انجام شده است و در آینده نزدیک عملیات ریل‌گذاری محدوده خاش تا ایرانشهر با استفاده از ریل ملی آغاز می شود.

 خیراله خادمی معاون، تکمیل راه آهن چابهار-زاهدان را برای توسعه کریدور ریلی شرق کشور و اتصال بندر شهید بهشتی در چابهار به شبکه ریلی ضروری دانست و گفت:‌ این مسیر ریلی به طول ۶۳۴ کیلومتر در چهار بخش اجرایی تعریف شده است که حدفاصل خاش تا زاهدان به طول ۱۵۲ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد