فولاد و آهن

سرپرست هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد:

تسریع تامین مالی فولاد کردستان توسط سهامداران

تسریع تامین مالی فولاد کردستان توسط سهامداران
پایگاه خبری معدن نیوز -سرپرست هیات عامل ایمیدرو بر روند تامین مالی فولاد کردستان به منظور تکمیل طرح‌های توسعه توسط سهامداران این مجموعه تاکید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -سرپرست هیات عامل ایمیدرو بر روند تامین مالی فولاد کردستان به منظور تکمیل طرح‌های توسعه توسط سهامداران این مجموعه تاکید کرد.

محمد آقاجانلو در جلسه ارایه گزارش وضعیت مالی و افزایش سرمایه فولاد کردستان که با حضور سهامداران این پروژه برگزار شد، افزود: اجرای پروژه های احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی شهرستان بیجار و فولادسازی نورد گرم شهرستان قروه، توسعه آن منطقه، افزایش اشتغال و درآمدزایی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه پیش از این بخشی از تامین مالی فولاد کردستان انجام شده است، اعلام کرد: در این راستا و در مرحله دوم افزایش سرمایه؛ تامین سرمایه این پروژه ها توسط سهامداران (ایمیدرو، شرکت های سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، صبانور و تجلی) در دستور کار قرار خواهد گرفت.

آقاجانلو ادامه داد: ایمیدرو به دنبال توسعه پایدار اقتصادی در فولاد کردستان است که با بهره برداری از آن شاهد جهش در زنجیره فولاد و اشتغالزایی در این استان خواهیم بود.

در این جلسه سمیه خلوصی معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، فرداد امیراسکندری معاون مالی و اقتصادی ایمیدرو، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، علیرضا موسوی مدیرعامل شرکت صبانور و مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات حضور داشتند و موافقت خود را در تامین مالی فولاد کردستان با استفاده از روش های مختلف تامین سرمایه اعلام کردند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد