سایر

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر (GMEXCO)

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر (GMEXCO)
پایگاه خبری معدن نیوز -شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر (سهامی خاص) در نظر دارد در خصوص انتخاب پیمانکار در زمینه انجام خدمات مهندسی، تامین انجام کارهای ساختمانی، نصب، گارانتی و آماده سازی جهت بهره برداری تجاری کارخانه کاتد نیکل سرچهان به ظرفیت یکصد هزار تن خوراک ورودی در سال به صورت epc در استان فارس به مدت ۱۸ ماه شمسی از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر (سهامی خاص) در نظر دارد در خصوص انتخاب پیمانکار در زمینه انجام  خدمات مهندسی، تامین انجام کارهای ساختمانی، نصب، گارانتی و آماده سازی جهت بهره برداری تجاری کارخانه کاتد نیکل سرچهان به ظرفیت یکصد هزار تن خوراک ورودی در سال به صورت epc در استان فارس به مدت ۱۸ ماه شمسی از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اقدام نماید.

لذا از شرکت‌هایی که آمادگی و توانایی انجام موضوع مناقصه را داشته و دارای سوابق تجربیات مؤثر و مرتبط و قادر به تهیه ضمانت نامه بانکی (تضمین شرکت در مناقصه) به مبلغ ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشند دعوت می‌شود از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ جهت خرید اسناد مناقصه پس از واریز مبلغ ده میلیون ریال به حساب ۱۳۴۹۸۰۰۲۶۳۷۰۱ بانک سپه با ارائه اصل فیش واریز به همراه معرفی نامه نسبت به دریافت اسناد شرکت در مناقصه به آدرس ذیل مراجعه و حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ نسبت به تحویل پیشنهاد خود اقدام نمایند. 

شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر در بررسی مستندات و نیز در رد یا قبول هر یک یا تمامی مستندات و پیشنهادات ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان در مناقصه بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد، مختار است.

 آدرس: تهران، انتهای اتوبان اشرفی اصفهانی، سیمون بولیوار، خیابان شهرک نفت (شهید زارع)، نبش کوچه بیست و سوم، پلاک ۲۱ کدپستی: ۱۴۶۹۸۷۰۱۱۹ تلفن: ۰۲۱۷۵۴۷۳۰۰۰


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد