سایر

پیام تبریک مدیرعامل صبانور به مناسبت روز صنعت و معدن

پیام تبریک مدیرعامل صبانور به مناسبت روز صنعت و معدن
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در پیامی فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در پیامی فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

نام‌گذاری دهم تیرماه به نام روز ملی صنعت و معدن نشانگر جایگاه مهم معدن در اقتصاد کشور است. رونق و شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور مرهون مدیریت، خلاقیت و پشتکار بزرگ مردانی است که با کارآفرینی و تولید، پیشرفت را وجهه همت خویش قرار داده‌اند.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مد‌ظله‌العالی)، راهبرد جهش تولید را نصب‌العین قرار داده و با همکاری و هم‌افزایی در راستای توسعه همه‌جانبه ایران عزیز گام برداریم.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) به لطف خداوند متعال و همت والای متخصصان ایرانی، جزو ۱۰ شرکت برتر و مطرح معدنی است که در راستای تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه در بخش کنسانتره و گندله‌سازی در غرب کشور فعالیت می‌کند و گام‌های سترگی در راستای توسعه صنعت و معدن کشور برداشته است. همچنین برنامه‌های توسعه‌ای در استان‌های کردستان و همدان را در دست اقدام دارد که این افتخارات، مدیون همه کارگران و متخصصان و مدیران شرکت است.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن و صنعتگران پرتلاش و همچنین پرسنل سختکوش شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور تبریک می‌گویم.

امید است با توکل بر الطاف الهی و برخورداری از دانش متخصصان و اساتید فرهیخته و توانمند کشور و استفاده از دانش روز دنیا، گام‌های موثری در راستای ارتقا و تعالی کشور برداریم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
نمایشگاه معدن رستاک پادویژن
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد