سایر

با حضور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان؛

مراسم پایان دوره آموزش‌های کارکنان جدیدالاستخدام فولاد شادگان برگزار شد

مراسم پایان دوره آموزش‌های کارکنان جدیدالاستخدام فولاد شادگان برگزار شد
پایگاه خبری معدن نیوز -مراسم پایان دوره آموزش‌های تئوری و کارورزی کارکنان جدیدالاستخدام شرکت صنعت فولاد شادگان با حضور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در تالار شهید امتی برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مراسم پایان دوره آموزش‌های تئوری و کارورزی کارکنان جدیدالاستخدام شرکت صنعت فولاد شادگان با حضور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در تالار شهید امتی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران منابع انسانی و امور اجتماعی و بهره‌برداری شرکت فولاد خوزستان و مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان برگزار شد، عباسعلی تقوی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان عنوان کرد: اکنون که یک سال از برگزاری آزمون استخدامی شما می‌گذرد، در بخش‌های مختلف جذب منابع انسانی، آموزش و دیگر واحدهای شرکت تلاش زیادی انجام شده است.

وی افزود: در تمامی مراحل استخدام و آموزش تئوری و کارورزی کارکنان که پنج ماه به طول انجامید، حفظ کرامت انسانی از اولویت‌های ما بوده است. در کنار اقدامات انجام شده، پیگیری و رسیدگی واحدهای بازرسی و نظارت و خدمات و امور اجتماعی قابل تقدیر است. تمام مراحل یاد شده، حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و شرکت صنعت فولاد شادگان را به‌ همراه داشته است.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی برای سازمان، اظهار داشت: تامین تجهیزات چندان دشوار نیست اما در حوزه منابع انسانی جایگزینی یک مدیر و کارشناس شایسته بسیار سخت است. آموزش نیروی انسانی برای سازمان هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری را به‌ همراه دارد و در میان راه هر نیرویی که از دست برود، تاسف‌بار خواهد بود.

تقوی ادامه داد: در آینده شما مدیران و روسای شرکت هستید؛ پس باید از هم‌اکنون خود را آماده کرده و برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ‌تر تلاش کنید.

وی با اشاره به حضور شهید جمهور رئیسی در اسفند ماه سال ۱۴۰۳ در شرکت فولاد خوزستان، ابراز کرد: در آن دیدار، رئیس جمهور از صنعت فولاد با تولید ۴۵ میلیون تن محصول فولادی به عنوان صنعت پویا و پیشران یاد کرد.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان عنوان کرد: همکاران ما با دانش و توان خود، استهلاک تجهیزات را جبران کرده و توانستند یک هزار و ۵۶۰ قطعه را بومی‌سازی کنند.

تقوی با اشاره به ایجاد محدودیت حامل‌های انرژی برای شرکت، تصریح کرد: شرکت فولاد خوزستان با وجود کاهش حامل‌های انرژی، سعی در ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق برای تامین نیروی برق در فصل گرم و رفع نیاز گاز در فصل سرد سال دارد. حتی این شرکت در برداشت آب از رودخانه کارون نیز درگیر چالش و محدودیت است.

تقوی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم شما در شرکت صنعت فولاد شادگان نیز به مانند دوره‌های آموزشی بدرخشید، یادآورد شد: نظم برای ما بسیار مهم بوده و کارکنان شرکت نباید در هیچ گروه مجازی له و علیه شرکت حضور داشته باشند. کانال روابط کار و سامانه ارتباط با مدیرعامل در پورتال شخصی، از درگاه‌های ارتباطی کارکنان برای بیان مشکلات، پیشنهادات، راهکارها و نظرات خود است.

مرتضی نخعی، مدیر ذوب و ارسال مواد شرکت فولاد خوزستان نیز در این مراسم اظهار داشت: برای اعتلای صنعت فولاد در استان زحمت بسیاری کشیده شده است و امیدواریم که کارکنان جدیدالورود، نظم و ایمنی را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند.

رامین حکیمی، مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت صنعت فولاد شادگان نیز با خوش‌آمدگویی به کارکنان جدیدالورود این شرکت، ابراز امیدواری کرد با حضور کارکنان جدید در فولاد شادگان، فصل جدیدی از موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در این شرکت رقم بخورد.

سید سمیع موسوی، مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان با اعلام محل کار کارکنان در واحدهای مختلف، اظهار داشت: با پایان دوره آموزشی تعدادی از کارکنان، این افراد از ۱۰ تیر ماه در شرکت صنعت فولاد شادگان کار خود را آغاز و مابقی نیز از ۱۹ تیر ماه فعالیت خود را شروع خواهند کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
نمایشگاه معدن رستاک پادویژن
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد