صنایع معدنی

معدن نیوز ارائه می دهد؛

چشم انداز ۴ محصول کلیدی فولادی در چین

چشم انداز ۴ محصول کلیدی فولادی در چین
پایگاه خبری معدن نیوز -در گزارش زیر چشم انداز کوتاه مدت ۴ محصول کلیدی فولادی، با تکیه بر نتایج نظرسنجی های مرتبط و ارتباط با فعالان بازار چین ارائه شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -در گزارش زیر چشم انداز کوتاه مدت 4 محصول کلیدی فولادی، با تکیه بر نتایج نظرسنجی های مرتبط و ارتباط با فعالان بازار چین ارائه شده است.


میلگرد و مفتول
قیمت این دو محصول فولادی بلند احتمالاً در 26 تا 30 آگوست افزایش می یابد که عمدتاً به دلیل بهبود تقاضا از سوی مصرف کنندگان نهایی و کاهش تولید در میان فولادسازان است. همچنین، خبر تعلیق برنامه‌های جدید «مبادله ظرفیت» تولید فولاد در پکن، تا حدودی احساسات بازار را تقویت کرده است.


ورق نورد گرم
انتظار می رود قیمت این محصول در هفته منتهی به 30 آگوست کاهش بیشتری پیدا کند. یک منبع آگاه در شمال چین گفت: «در حال حاضر، تولید HRC در کارخانه ها در سطوح بالایی باقی مانده است و موجودی این محصول توسط تجار در برخی شهرها همچنان در حال افزایش است». وی ادامه داد: «این موضوع نشان دهنده عدم تعادل بین تولید و تقاضا است».
تولید ورق نورد گرم در میان 37 کارخانه چینی تحت ارزیابی با 3 درصد یا 89000 تن در هفته افزایش تا 21 اوت به 3.1 میلیون تن رسید.
    
ورق نورد سرد
قیمت این محصول ممکن است در هفته پایانی آگوست ضعیف باقی بماند. کاربران نهایی عمدتاً ورق نورد سرد را برای نیازهای فوری خود خریداری می کنند و خرید آنها به شدت تحت تأثیر احساسات بازار قرار می گیرد. عدم تعادل بین تولید بالا و تقاضای کم هنوز در بازار داخلی چین وجود دارد.


صفحات متوسط فولادی
تخمین زده می شود که قیمت این محصول در محدوده محدودی از 26 تا 30 اوت باشد. احساسات کلی بازار ممکن است با توجه به اینکه بسیاری از معامله گران حاضر به ذخیره سازی در مقادیر زیاد به دلیل کاهش تقاضا از سوی کاربران پایین دستی نباشند، متزلزل شود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد