سنگ و فلز گرانبها

توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی به معادن طلای افغانستان

توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی به معادن طلای افغانستان
پایگاه خبری معدن نیوز -وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان گفت: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاقه‌مندی خود را به سرمایه‌گذاری روی معادن طلا در این کشور نشان داده‌اند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان گفت: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاقه‌مندی خود را به سرمایه‌گذاری روی معادن طلا در این کشور نشان داده‌اند.

مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت، از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

سرپرست وزارت معادن و نفت در این دیدار گفت: امنیت در تمام کشور تأمین شده و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری روی منابع معدنی فراهم شده است و افغانستان از تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی استقبال می‌کند.

در ادامه مسئولان شرکت تجارتی عاشوری و شرکای چینی از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری و امنیت سرتاسری از سوی حکومت سرپرست افغانستان اظهار قدردانی کرده و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در معادن طلا، سنگ های قیمتی و مس ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و نفت نیز اطمینان داد در راستای فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری با ایشان مطابق قانون و طرزالعمل معادن همکاری خواهد کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد