معدن

مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادر ملو اعلام کرد:

بومی سازی ۵۷۰۰ قطعه و تجهیزات صنایع معدنی

بومی سازی ۵۷۰۰ قطعه و تجهیزات صنایع معدنی
پایگاه خبری معدن نیوز-مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادر ملو اعلام کرد: این شرکت، تاکنون بیش از ۵۷۰۰ قطعه و تجهیزات مورد نیاز بخش «استخراج» و تولید «دانه بندی» و «کنسانتره» سنگ آهن را بومی سازی کرده است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادر ملو اعلام کرد: این شرکت، تاکنون بیش از 5700 قطعه و تجهیزات مورد نیاز بخش «استخراج» و تولید «دانه بندی» و «کنسانتره» سنگ آهن را بومی سازی کرده است.
به گزارش معدن نیوز، سید محمد ابریشمی با بیان این مطلب گفت: مجتمع معدنی و صنعتی چادر ملو در مدت فعالیت،70 درصد قطعات مورد نیاز را مهندسی معکوس کرده و ساخت آن را در اختیار سازندگان داخلی قرار می دهد. وی افزود: با توجه به باطله های انبار شده، کارخانه ای جدید با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و تاکنون بخشی از محصول فرآوری شده، به بازار عرضه شده است.
مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادر ملو اظهار داشت: طی 3 ماهه نخست امسال، 2 میلیون و 795 هزار و 31 تن و نیز433 هزار و 25 تن دانه بندی در این شرکت تولید شد.
وی افزود: طبق برنامه، پیش بینی شده امسال حدود 11 تا 11.5 میلیون تن کنسانتره و 1.5 میلیون تن سنگ آهن دانه بندی تولید شود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد