ورزش بنگاه ها

دروازه‌بان مس سونگون در بین ده دروازه‌بان برتر جهان

دروازه‌بان مس سونگون در بین ده دروازه‌بان برتر جهان
پایگاه خبری معدن نیوز- «علیرضا صمیمی» دروازه‌بان شایسته تیم فوتسال مس سونگون، در میان ده دروازه‌بان برتر جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی قرار گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سایت معتبر فوتسال پلنت، به رسم هرساله در پایان سال میلادی اسامی کاندیداهای عنوان برتر در جهان را اعلام می‌کند.

در بخش آقایان، امروز اسامی 10 دروازه‌بان برتر اعلام شد تا بعد از رای‌گیری از بین مربیان و کارشناسان سراسر جهان، برترین دروازه‌بان مشخص شود که بر این اساس نام دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون نیز در بین 10 نامزد کسب عنوان برترین گلر جهان در سال 2017 قرار گرفت.

صمیمی که در جام جهانی 2016 به‌عنوان دروازه‌بان اول در دروازه تیم ملی ایران می‌ایستاد، بیشترین سیو را در این مسابقات داشت.

گفتنی است؛ در پایان سه‌هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فوتسال مس سونگون در آستانه کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست و در صورت کسب 6 امتیاز از سه بازی پیشِ‌رو می‌تواند عنوان قهرمانی خود را در این فصل مسجل کند.

تیم فوتسال مس سونگون در بازی فوق‌العاده حساس این هفته خود، روز پنجشنبه 7 دی‌ماه در تبریز به مصاف تیم مقاومت البرز خواهد رفت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد