بازار سرمایه

نوسان سکه در یکهفته گذشته

نوسان سکه در یکهفته گذشته
پایگاه خبری معدن نیوز- بازار سکه در هفته پیش شاهد افت و خیزهای فراوانی بود، بطوریکه هر قطعه سکه بهار آزادی در این هفته با نوسان ۳۰ هزار تومانی همراه شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- بازار سکه در هفته پیش شاهد افت و خیزهای فراوانی بود، بطوریکه هر قطعه سکه بهار آزادی در این هفته با نوسان 30 هزار تومانی همراه شد.
به گزارش معدن نیوز، با نگاهی به وضعیت سکه ها در هفته‎ی گذشته به مسیر پر پیج و خم این مسکوکات طلایی برخواهیم خورد. هفته ای که هر روز آن با افت و یا افزایش توأم بود.

بر اساس این گزارش، در روز شنبه قیمتها در بازار سکه با افت و خیز ارزها در نوسان بود و با رفت و برگشت قیمتی، در نهایت سکه طرح امامی و قدیم بر روی بهای 1 میلیون و 195 هزار تومان و 1 میلیون و 185 هزار تومان آرام گرفتند.
قیمت سایر سکه ها نیزبا نوسان در غروب این روز، در هر نیم سکه بر 596 هزار تومان، در هر ربع سکه بر 305 هزار تومان و سکه 1 گرمی بر 185 هزار تومان قرار گرفت.

این گزارش حاکیست، در روز یکشنبه در بازار سکه قیمتها کاهشی شد بطوریکه از هر سکه امامی 18 هزار تومان کاسته و تا بهای 1 میلیون 177 هزار تومان پایین آمد. هر سکه طرح قدیم نیز با افت 13 هزار تومانی به 1 میلیون و 177 هزار تومان رسید.
در همین روزهر نیم و سکه 1 گرمی هم 3 و 2 هزار تومان کاهش یافتند اما ربع سکه بدون تغییر بها به فروش رسید.

بر پایه این گزارش، بازار سکه در روز دوشنبه قدری به قیمتها افزود اما در روز سه شنبه شاهد ریزش بهای سکه هایش بود به گونه ایی که سکه بهار آزادی در طرح قدیم و امامی 8 و 10 هزار تومان افت و 1 میلیون و 167 هزار تومان و 1 میلیون و 172 هزار تومان قیمت گذاری شدند.

این گزارش می افزاید، بازار سکه روز چهارشنبه با نرخ 1 میلیون و 193 هزار تومان و طرح قدیم آن با بهای 1 میلیون و 180 هزار تومان به فروش رسیدند.
در این روز قیمت نیم و ربع سکه بر روی رقم 596 و 306 هزار تومان و سکه 1 گرمی بر 186هزار تومان قرار گرفت.

شایان ذکر است، روند افزایشی قیمتها در روز پنجشنبه هم ادامه پیدا کرد و سکه امامی با بهای 1 میلیون و 202 هزار تومان و طرح قدیم با قیمت 1 میلیون و 190 هزار تومان به هفته قبل خاتمه دادند.
هر قطعه سکه نیم و ربع نیز با بهای 600 و 306 هزار و 500 تومان و سکه 1 گرمی با قیمت 188 هزار تومان در بازار روز پنج شنبه به فروش رسیدند.

گفتنی است، علیرغم اعلام توزیع آخرین مرحله سکه های پیش فروش شده در اواسط آذرماه، این سکه هنوز توزیع و وارد بازار نشده و جو روانی خبر ورود این سکه ها به بازار از ورود خود آن به بازار مهم تر به نظر می رسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد