بورس

رونق به بازار بورس بازگشت

رونق به بازار بورس بازگشت
پایگاه خبری معدن نیوز- افزایش قیمت سرب، روی و فولاد و خبر کاهش عرضه نفت برای شرکت های فعال در زمینه فلزات، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها تاثیر مثبت داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، نایب رئیس هیئت مدیره و معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت: 34 شرکت در فرابورس پذیرفته شده اند و در نوبت عرضه سهام قرار دارند.

علی سعیدی در بخش خبر 21 شبکه یک سیما افزود: شرکت های زیادی برای ورود به بازار بورس تهران و فرابورس تقاضا داده اند و ما در حال بررسی وضعیت این شرکت ها هستیم.

وی گفت: این شرکت ها را از نظر حسابرسی، شفافیت و تداوم فعالیت در کمتر از 6 ماه بررسی می کنیم تا بتوانند به مرحله عرضه سهام در بورس برسند.

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس افزود: بهترین پیشنهاد به مردم ورود در بازار بورس از طریق صندوق های سرمایه گذاری است.

سعیدی با اشاره به رونق بازار بورس در هفته گذشته گفت: افزایش قیمت سرب، روی و فولاد و خبر کاهش عرضه نفت برای شرکت های فعال در زمینه فلزات، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها تاثیر مثبت داشت.

وی افزود: بسیاری از شرکت ها اعلامیه هایشان را تعدیل مثبت دادند که این نشان دهنده رونق نسبی است.

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت: عوامل درونی اقتصاد و شرکت ها در بهبود وضعیتشان موثر بوده وگزارش ها نشان دهنده بهتر شدن وضعیت شرکت ها در بازار بورس است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد