فولاد و آهن

کسب مدال طلای اختراعات ۲۰۱۱ کره جنوبی توسط یکی از کارکنان فولاد مبارکه

کسب مدال طلای اختراعات ۲۰۱۱ کره جنوبی توسط یکی از کارکنان فولاد مبارکه
خبرگزاری تخصصی معدن- حسن بختیاری همکار شاغل در آزمایشگاه فولاد مبارکه موفق شد در مسابقات و نمایشگاه اختراعات کره جنوبی در سال میلادی ۲۰۱۱ مدال طلای اختراعات را در بخش انرژی و محیط زیست کسب نماید.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- حسن بختیاری همکار شاغل در آزمایشگاه فولاد مبارکه موفق شد در مسابقات و نمایشگاه اختراعات کره جنوبی در سال میلادی 2011 مدال طلای اختراعات را در  بخش انرژی و محیط زیست کسب نماید.
به گزارش معدن نیوز ؛ حسن بختیاری با ارائه پروژه سوخت غنی شده گیاهی حاصل از ضایعات گیاهی علاوه بر کسب مدال طلای این نمایشگاه نشان ویژه انجمن مخترعین کشور آلمان را بعنوان تنها نشان اهداء شده در این نمایشگاه دریافت نمود و افتخاری دیگر بر تاریخ زرین شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود.
بنابر همین گزارش آقای بختیاری در بدو ورود به کشور در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان پس از آنکه مدیر روابط عمومی و تعدادی از همکاران فولاد مبارکه با اهداء حلقه گل از ایشان و خانواده محترمشان استقبال نمودند، در گفتگو با خبرنگار خبرنامه فولاد گفت: با تأکیدات مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر سمیعی نژاد که فرمودند از مرز توانستن گذشتیم طی دو و نیم سال فعالیت شبانه روزی موفق به تولید سوخت غنی شده‌ی گیاهی شدم که با ارائه این طرح به نمایشگاه اختراعات کره جنوبی با حضور بیش از 32 کشور جهان و 600 طرح ارائه شده موفق به دریافت مدال طلای این دوره مسابقات کره جنوبی شدم، ضمن اینکه با توجه به اقدامات انجام شده، انجمن مخترعین کشور آلمان نیز تنها نشان اهدایی این نمایشگاه را به پروژه مذکور اختصاص داد.
ایشان این افتخار بدست آمده را حاصل حمایت مدیریت عالی شرکت و مدیریتهای تحقیق وتوسعه، آزمایشگاه، روابط عمومی و سایر واحدهای فولاد مبارکه بیان کرد و از پشتیبانی و حمایت فولاد مبارکه در تحقق این پروژه تشکر و قدردانی نمود.
آقای بختیاری با اشاره به اینکه برای کاربردی شدن استفاده از سوخت غنی شده گیاهی حاصل از ضایعات گیاهی اقدامات زیادی صورت گرفته است، گفت: امکان تولید این سوخت که معادل میزان تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر می‌باشد میسر گردیده که در کنار استفاده از انرژی های فسیلی با همکاری تیم تحقیقاتی شرکت آروین فرتاک انرژی و مدیریت و کارشناسان فولادسازی و نوردپیوسته و واحد تحقیق و توسعه فولاد مبارکه پس از حدود یکسال کار کارشناسی، برای اجرایی شدن نهایی گردیده است.
ایشان یادآور شد شرکت در اینگونه نمایشگاهها بستر مناسبی برای ارائه طرحها و ایده‌های نو و ارتباط با کشورهای دیگر در جهت تبادل اطلاعات و به نمایش گذاشتن توانمندیهای کشور و بویژه فولاد مبارکه در عرصه های  علمی است.
ایشان خاطرنشان کرد در طول برگزاری نمایشگاه اختراعات کشور کره جنوبی نماینده شرکتهای هیوندای و پوسکو با مراجعه به غرفه فولاد مبارکه در خصوص حمایت های شرکت فولاد مبارکه از محققان، سئوالاتی را مطرح نمودند که پاسخ لازم ارائه گردید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد