اقتصاد و صنعت

قرارداد نفتی ایران وآلمان گامی رو به جلو

قرارداد نفتی ایران وآلمان گامی رو به جلو
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر عامل شرکت نفت سپاهان امضای قرارداد همکاری نفتی ایران وآلمان را در شرایط فعلی و همزمانی با فشارهای آمریکا گامی رو به جلو و اثر بخش ارزیابی کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمد ابراهیمی در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: قراردادی که بین شرکت نفت سپاهان و شرکت «ای.دی. ال» آلمان روز چهار شنبه امضا شد سه حوزه کاری را شامل می شود که انتقال دانش فنی در حوزه مواد اولیه روغن های موتوری و صنعتی یکی از مهمترین این موارد است.
وی همچنین اظهارداشت: دومین دستاوردی که این قرارداد برای صنعت نفت و گاز کشور دارد افزایش ظرفیت محصولات تولید داخل و سومین مورد مربوط به ارتقای کیفیت تولیدات شرکت نفت سپاهان است.
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: شرکت آلمانی ای.دی. ال با همکاری شرکای اتریشی و سوئیسی خود این قرارداد را در کشور عملیاتی خواهدکرد.
وی در ادامه با بیان اینکه شرکت های کوچک و متوسط اروپایی برای فعالیت در اقتصاد ایران تمایل زیادی دارند، افزود: شرکت های مزبور همواره به دنبال منافع اقتصادی خود هستند.
ابراهیمی بیان داشت: حوزه نفت و گاز ایران از فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری برخوردار است که شرکت های اروپایی متوجه این فرصت های مثال زدنی شده اند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد