فولاد و آهن

آرسلورمیتال پیش بینی کرد؛

رشد مصرف فولاد در سال ۲۰۱۸ حدود ۲ تا ۳ درصد خواهد بود

رشد مصرف فولاد در سال ۲۰۱۸ حدود ۲ تا ۳ درصد خواهد بود
پایگاه خبری معدن نیوز- با توجه به چشم انداز مثبت اقتصادی فعلی، آرسلورمیتال پیش بینی خود را از رشد مصرف فولاد در سال ۲۰۱۸ تغییر داد و اعلام کرد رشد مصرف ۲ تا ۳ درصد خواهد بود درحالی که این شرکت پیش از این پیش بینی ۱.۵ تا ۲.۵ درصد را داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت آرسلورمیتال در روز چهارشنبه این بیانیه را که درخصوص تغییرات در چشم انداز و ارزیابی بود، اعلام کرد.
این شرکت گفته، انتظار می رود در چین تقاضای کلی برای فولاد در سال 2018 بین یک تا 2 درصد رشد یابد چراکه به دلیل این که تقاضا برای املاک و مستغلات همچنان صعودی است و تقاضای بخش ماشین آلات و خودرو نیز افزایشی است. البته بخشی از این رشد، با کاهش سرعت در زیرساخت ها، تعدیل می شود.
در ناحیه نفتا و اتحادیه اروپا رشد قابل توجهی در تقاضای فولاد به جهت تقویت بخش ماشین آلات و ساخت و ساز دیده می شود. پیش بینی می شود که در هر دو منطقه مصرف فولاد در سال جاری 2 تا 3 درصد افزایش یابد.
تقویت تولید و فروش خودرو در روسیه از رشد مصرف فولاد در کشورهای مستقل مشترک المنافع حمایت کرده و رشد مصرف فولاد را 2 تا 3 درصد خواهد کرد.
با این حال در برزیل، رشد مصرف ظاهری فولاد 5.5 تا 6.5 درصد پیش بینی می‌گردد که از پیش بینی قبل یعنی 6.5 تا 7.5 درصد کمتر است. این امر ناشی از اعتصاب کامیون داران در سراسر این کشور و رویکرد محتاطانه نسبت به انتخابات بوده و این مسئله را منعکس می کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد