ورزش بنگاه ها

تمرین تیم ملی وزنه‌برداری ایران به میزبانی باشگاه مس سونگون

حمایت مس برای شکست فولاد سرد

حمایت مس برای شکست فولاد سرد
پایگاه خبری معدن نیوز- باشگاه مس سونگون به مدت یک‌ماه میزبان تمرینات ملی‌پوشان وزنه‌برداری کشورمان برای آماده‌سازی جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان در کشور امریکا بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز اعضای تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان شامل مجید عسگری، جابر بهروزی، رضا زارعی، مرتضی بیگلری، مسعود چترائی، علی مکوندی، صالح چراغی، علی میری، سهراب مرادی، سیدایوب موسوی، محمد زارعی، محمدرضا براری، کیا قدمی، علیرضا سلیمانی، میلاد رهبری نژاد، علی هاشمی، بهداد سلیمی، همایون تیموری، محسن دادرس و رامین ربیعی از روز 16 تیرماه به مدت یک‌ماه در سالن ورزشی اختصاصی مس سونگون در شهرک مس ورزقان اردوی آماده‌سازی خود را برگزار کرد.

در پایان این اردو که با رضایت کامل کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان از امکانات باشگاه مس سونگون برای میزبانی از این تمرینات همراه بود، وزنه‌برداران کشورمان در رقابت با پولاد سرد دست به رکوردگیری زدند تا برای رقابت‌های داخل سالن آسیا و مسابقات قهرمانی جهان کاملاً آماده شوند.

بازدید مدیر مس منطقه آذربایجان از اردوی وزنه برداران
در حاشیه برگزاری این اردو، «محمد حاجی‌آقا‌زاده» مدیر مس منطقه آذربایجان از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در شهرک مس بازدید کرد.
وی ضمن عرض خیرمقدم به ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران، برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و گفت: شرکت مس، امکانات و زیرساخت هایی را که هم‌اکنون ملی پوشان وزنه‌برداری از آن استفاده می‌کنند، با هدف توسعه ورزش در میان جوانان شهرستان ورزقان احداث کرده و تاثیر مثبت این مجموعه‌ها برای اعتلای ورزش کشور در سطوح ملی جزو آرمان‌های شرکت است که این امر با همت و تلاش باشگاه مس سونگون ورزقان، به نحوی قابل قبول در حال تحقق است.
حاجی‌آقا‌زاده در ادامه افزود: شهرستان ورزقان دارای محیط‌ و خصوصیات آب‌وهوایی منحصربه‌فردی برای پیشرفت ورزش‌های قدرتی مانند وزنه‌برداری است که ارتفاع بالای منطقه، هوای پاک و بدون آلودگی و نیز مکان‌های کاملاً طبیعی برای تمرینات هوازی، از این خصوصیات است.
وی ادامه داد: این شهرستان استعدادهای ورزشی خوبی را در خود جای داده و جوانان این منطقه در هر رشته ورزشی که حضور یابند، می‌توانند از موفق‌ترین ورزشکاران ایران باشند و باشگاه مس سونگون هم در مسیر کشف این استعدادها قدم برمی‌دارد.
مدیر مس منطقه آذربایجان اظهار امیدواری کرد جوانان ورزقان با دیدن تیم ملی وزنه‌برداری ایران در شهرشان، انگیزه‌ای مضاعف برای حضور در عرصه‌های ورزشی بیابند و گفت: امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای تیم پرافتخار وزنه‌برداری کشورمان بوده باشیم و به نوبه خود نقشی را در برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات وزنه‌برداری جهان، ایفا کرده باشیم.
مدیر تیم ملی وزنه‌برداری ایران نیز ضمن قدردانی از میزبانی مجموعه مس سونگون از تیم ملی وزنه‌برداری ایران، امکانات مجموعه را بسیار عالی خواند و گفت: تمامی امکانات آماده‌سازی تیم ملی در سطحی بالا و مطلوب در اختیار تیم قرار گرفته و ملی‌پوشان کشورمان در این اردو به اهداف نهایی خود خواهند رسید.

تقدیر رئیس فدراسیون از مدیرعامل باشگاه مس سونگون
در روز پایانی این اردوی آماده‌سازی، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران و جهان‌پهلوان محمد نصیری و سردار نظمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان، جمعی از مسئولان شهرستان، جلیل جهان‌پور کوزه‌کنانی رئیس و مسعود نوری دبیر هیأت وزنه‌برداری استان و مدیران ارشد مس آذربایجان نیز حضور داشتند.
در این مراسم، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران به رسم قدردانی از زحمات مسئولان و مدیران مس منطقه آذربایجان، لوح یادبودی را به محمدرضا کافی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون اهدا کرد و یک تندیس مسی نیز از سوی وی به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران اهدا شد.
کافی در این مراسم ابراز امیدواری کرد که آثار این اردو، در نتایج تیم ملی وزنه‌برداری ایران و نیز ایجاد انگیزه مضاعف در جوانان و نوجوانان ورزقانی برای گرایش به این ورزش ارزشمند، متبلور شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد