فولاد و آهن

تثبیت قیمت های فولاد در سال آینده ادامه دارد

تثبیت قیمت های فولاد در سال آینده ادامه دارد
خبرگزاری تخصصی معدن- معاون وزیر صنایع و معادن از تثبیت نرخ انواع محصولات فولادی در سال آینده خبر داد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- معاون وزیر صنایع و معادن از تثبیت نرخ انواع محصولات فولادی در سال آینده خبر داد.
به گزارش معدن نیوز ؛ حسن پلارک تصریح کرد: بازار محصولات فولادی همزمان با عرضه انبوه تولیدات،‌ با تثبیت قیمت ها همراه شده است و این روند در سال 90 هم ادامه خواهد داشت.
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با تاکید بر اینکه آمارها نشان از پیش افتادن عرضه فولاد نسبت تقاضا می دهد،‌افزود: محصولاتی که در روزهای اخیر از سوی شرکت های تابعه ایمیدرو و همچنین بخش خصوصی عرضه شده بازار بورس کالا را با مازاد حداقل 40 درصدی مواجه کرده است.
به گفته پلارک بروز چنین پدیده ای منجر به تثبیت قیمت ها در بورس کالا به عنوان بازار رسمی مبادلات انواع فولاد و آهن آلات شده است.
وی همچنین با اشاره به سیاست های وزارت صنایع و معادن و ایمیدرو در این زمینه یادآور شد : دولت ازگذشته تاکنون همواره سیاست متعادل نگه داشتن بازار را پیگیری می کرده و این روش برای سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.
معاون وزیر صنایع و معادن تصریح کرد: راه اندازی کارخانه های جدید که سبب رشد قابل توجه ظرفیت تولید فولاد می شود ابزار مناسبی برای تامین نیاز مصرف کنندگان و تعدیل قیمت ها به شمار می آید.
وی خاطر نشان کرد: برای سال جدید نیز می توان نوید داد که علاوه بر رشد تولید این محصولات شاهد ایجاد جوی آرام در عرضه محصولات فولادی خواهیم بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد