اکتشاف و ماشین آلات

پهنه ها و محدوده های اکتشافی استان خراسان جنوبی از طریق مزایده واگذار می شود

پهنه ها و محدوده های اکتشافی استان خراسان جنوبی از طریق مزایده واگذار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز- سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی براساس قانون معادن مصوب سال ۱۳۷۷ و قانون اصلاح قانون معادن مصوب سال ۱۳۹۰و فصل چهارم آئین نامه اجرایی قانون معادن مصوب سال ۱۳۹۲ و دستورالعمل های مرتبط با آن در نظر دارد پهنه ها و محدوده های اکتشافی، گواهینامه های کشف و پروانه های بهره برداری مشمول مزایده را از طریق مزایده عمومی به دارندگان دارای توان فنی و مالی لازم واگذار نماید.
  بزرگنمايي:

بر اساس این اطلاعیه متقاضیان می توانند جهت آگاهی کامل از اطلاعات محدوده های مزایده ای، شرایط مزایده و دریافت فرم های مربوطه از روز شنبه مورخ 1/02/1397 به آدرس اینترنتی skimto.ir و khs.mimt.gov.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی مراجعه نموده و پیشنهادات خود را بر اساس شرایط ارائه شده حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 20/02/1397 در پاکت لاک و مهر شده و صرفاً ازطریق پست سفارشی به آدرس خراسان جنوبی، بیرجند، بلوار شهدای عبادی، ساختمان شماره 2 (شهدای عبادی) کد پستی 9719871165، سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ارسال نمایند.

پاکت نهایی باید شامل پاکت (الف) محتوی تضمین شرکت درمزایده (ضمانت نامه بانکی و یا برگ واریز نقدی به شماره حساب 2175312179002 به نام تمرکز وجوه سپرده هزینه ای) با رعایت شرایط مزایده، پاکت (ب) محتوی مدارک صلاحیت فنی و مالی و سایر مدارک مندرج در شرایط مزایده و پاکت(ج) محتوی فرم پیشنهاد قیمت باشد. همچنین شرکت کنندگان در مزایده مکلفند نام شرکت کننده و مورد مزایده را بروی همه پاکت ها ی لاک و مهر شده قید وآنرا امضا و مهر نمایند.

پشنهادات رسیده رأس ساعت 9 صبح روز چهار شنبه مورخ 26/02/1397 در کمیسیون مزایده واقع در محل ساختمان شهید مطهری سازمان به آدرس بیرجند، خیابان شهید مطهری مفتوح و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

- حضور متقاضیان درکمیسیون مزایده بلامانع است و به درخواست های ناقص، ناخوانا، مخدوش، مشروط، بدون سپرده تضمین شرکت در مزایده و یا درخواستهای واصله بعد از وقت مقرر فوق و پاکاتی که بصورت حضوری و یا غیر از پست سفارشی ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-کمیسیون در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

- هزینه درج آگهی مزایده بعهده برنده ویا برندگان مزایده می باشد.

 -اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی شرکت در مزایده می بایست در سامانه کاداستر معادن (http://cadastre.mimt.gov.ir) ثبت نام و نسبت به درخواست ارزیابی صلاحیت (توان) فنی و مالی اقدام و با ارائه مدارک به سازمان نظام مهندسی معدن استان محل ثبت شرکت یا نزدیکترین استان به محل ثبت شرکت جهت اخذ گواهی مراجعه و به همراه باقی مدارک مورد نیاز شرکت در مزایده در مهلت مقرر به این سازمان ارائه نمایند.

 - شرکت کنندگان در مزایده می بایست آیین نامه معاملات دولتی و قانون منع مداخله کارکنان دولت وقانون معادن وآیین نامه اجرایی آن وسایر دستورالعملها و بخشنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت ومراجع قانونی دیگر را بطور کامل رعایت نمایند.

 -کلیه مدارک ارائه شده الزاماً می بایست برابراصل تحویل شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد