آلومینیوم و مس

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

جایگاه والای شرکت مس، نتیجه همت بلند کارگران است

جایگاه والای شرکت مس، نتیجه همت بلند کارگران است
پایگاه خبری معدن نیوز- محمدرضا بنی‌اسدی‌راد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی عید نوروز و فرارسیدن بهار سال ۱۳۹۷ خورشیدی را به مردم ایران و همۀ فعالان صنعت مس کشور تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار، این آیتِ سرسبز خداوند را، گرامی می‌دارم و عید فرخندۀ نوروز را به همۀ مردم بزرگوار ایران، به‌ویژه یکایک تلاشگران عرصۀ صنعت مس، شادباش می‌گویم.
کارکنان و کارگران گران‌قدر شرکت مس
نوروز، با همۀ شور و طراوتش، فراخوانِ آغازی دوباره است برای قدم نهادن در مسیرِ رویش و شکوفایی. صنعتِ بزرگ مس ایران، در شرایطی پایان سال نودوشش را به این آغازِ شورانگیز می‌رساند که با همتِ بلند و سخت‌کوشی شما مردان و زنانِ خستگی‌ناپذیر در همۀ مناطق، «شرکت ملی صنایع مس ایران» از جایگاهی والا در همۀ زمینه‌ها، برخوردار شده است.
مناسبتِ شادی‌آورِ نوروز، فرصتِ مغتنمی است که تبریکِ فرارسیدن سال نو را به خداقوت و دست‌مریزادی صمیمانه درآمیزم و آرزومندِ بهروزی و تندرستی همۀ شما عزیزان، از درگاه خدای مهربان باشم.
همکاران عزیز و ارجمند
این عیدِ خجسته را به خانواده‌های محترم شهدا و عموم همکاران و خانواده‌های محترم‌شان تبریک می‌گویم و سالی سرشار از سلامت و موفقیت را، در پناهِ رحمت الهی و در سایۀ کرامتِ اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، برایتان آرزومندم.

محمدرضا بنی‌اسدی راد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد