گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل شرکت فولاد سنگ فولاد مبارکه خبر داد:

ارسال نخستین محصول آهک کلسینه به فولاد مبارکه تا پایان سال

ارسال نخستین محصول آهک کلسینه به فولاد مبارکه تا پایان سال
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی فولاد سنگ فولاد مبارکه اصفهان از تامین نیاز فولاد مبارکه به آهک با راه اندازی هر دو فاز آهک کلسینه شرکت خبر داد.
  بزرگنمايي:

سید محمد هادیان در گفت و گو با معدن نیوز با بیان اینکه فولاد سنگ یکی از شرکت های زیرمجموعه فولاد مبارکه است گفت: صد در صد سهام شرکت متعلق به فولاد مبارکه می باشد و رسالت آن تامین سنگ آهک، دولومیت و سنگ آهن با تاکید بر سنگ آهک و دولومیت برای فولاد مبارکه است. که در حال حاضر سالانه 600 تا 650 هزار تن سنگ آهک خام و دانه بندی شده به این شرکت تحویل می گردد.

هادیان به پروژه در دست اجرای فولاد سنگ هم اشاره داشت و گفت: در حال حاضر پروژه تولید آهک کلسینه را در دو فاز داریم که فاز نخست آن به تازگی راه اندازی شده و تا پایان سال قادر به ارسال آهک کلسینه به فولاد مبارکه می باشد.

وی درمورد توان تولید ین کارخانه ها گفت: این دو فاز قادرند روزانه هر یک به میزان 400 تن آهک کلسینه تولید نمایند و به گونه ای نیاز فولاد به این محصول را تامین می کند چرا که اکنون فولاد مبارکه بخشی از نیاز خود به آهک کلسینه را از طریق سایر تولیدکنندگان داخلی تامین می کند.

وی تعداد پرسنل شاغل در مجموعه را نیز 125 نفر عنوان کردو ادامه داد: موقعیت شرکت هم 12 کیلومتری جنوب غربی فولاد مبارکه است.





   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد