اکتشاف و ماشین آلات

آغاز کنگره و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف، تولید و صنعت حفاری نفت و گاز

آغاز کنگره و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف، تولید و صنعت حفاری نفت و گاز
پایگاه خبری معدن نیوز- دومین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره بین المللی صنعت حفاری ایران با هدف تشریح و تبیین ابعاد و چارچوب های «الگوهای جدید کسب و کار در صنعت بالادست نفت و گاز ایران» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این کنگره بررسی آخرین تحولات و چشم انداز آینده طرح های IPC و EPCF و الزامات حضور حداکثری بخش خصوصی در اجرا و مدیریت طرح های نفت و گاز کشور با محوریت شرکت ملی نفت ایران و انجمن توانمندسازی دانش آموختگان صنعت نفت در حال برگزاری است.

این کنگره بین المللی مشتمل بر 30 پانل راهبردی، مدیریتی و تخصصی و بیش از 100 ارائه از طرف سخنرانان و متخصصان داخلی و بین المللی است و بیش از 1200 نفر از فعالان و ذینفعان کلیدی صنایع بالادستی نفت و گاز اعم از مدیران و کارشناسان شرکت های بزرگ بخش دولتی و خصوصی، شرکت های مطرح بین المللی مشتاق به همکاری با ایران و ... با مغتنم شمردن این فرصت، در این رویداد حضور فعالانه ای دارند.

در این رویداد آخرین وضعیت طرح های صنعت بالادست از منظر تمامی موضوعات و مباحث اصلی و کلیدی مدیریتی و فنی از قبیل مدل های قرادادی، مدل های تامین مالی و سرمایه گذاری، منابع انسانی و مدیریت دانش، بیمه و مدیریت ریسک، اکتشاف، ژئوفیزیک و زمین شناسی، طرح توسعه میدان و مدیریت مخزن، حفاری و تکمیل چاه، بهره برداری و تولید، ازدیاد برداشت، تاسیسات سطح الارضی، کالا و تجهیزات و ... مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد