معدن

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت کرمان خبر داد :

هر دو هفته ۱۰۰ معدن و محدوده ثبت شده به مزایده گذاشته می شود

هر دو هفته ۱۰۰ معدن و محدوده ثبت شده به مزایده گذاشته می شود
پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار محدوده ثبتی، محدوده اکتشاف و معدن متروکه در استان وجود دارد که با آغاز کار مزایده هر دو هفته ۱۰۰ معدن و محدوده ثبت شده به مزایده گذاشته می‌شود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار محدوده ثبتی، محدوده اکتشاف و معدن متروکه در استان وجود دارد که با آغاز کار مزایده هر دو هفته 100 معدن و محدوده ثبت شده به مزایده گذاشته می‌شود.
به گزارش معدن نیوز محمود سلطانی‌زاده  با بیان اینکه بر طبق اکتشافات انجام شده، 1.2 میلیارد تن ذخایر قطعی مربوط به سنگ آهن در معادن استان وجود دارد، اضافه کرد: نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان در دو معدن این حوزه، پروژه تعریف شده است.
وی با اشاره به اینکه معادن دو، چهار، پنج و شش معادنی هستند که در اختیار دولت قرار دارند، گفت: معادن پنج و شش به زودی به مزایده گذاشته می‌شوند تا بتوانیم زنجیره تولید فولاد در استان را از این طریق توسعه دهیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال چهار معدن در استان با کمک وزارت صنعت، معدن و تجارت به مزایده گذشته می‌شود و اولویت با شرکت‌های تولیدکننده فولاد است.
سلطانی‌زاده با بیان اینکه توسعه اکتشاف مسیر اصلی توسعه استان است،گفت:حدود 33 هزار کیلومتر مربع از مساحت استان کرمان احصا شده است و برای شرکت‌هایی که به لحاظ فنی و مالی توانمند هستند، اولویت ویژه‌ای در نظر می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه 147 میلیون تن از ظرفیت معادن مس استان کرمان در اختیار شرکت ملی مس ایران است، گفت: این شرکت آمادگی دارد درصدی از این معادن را به پیمانکار واگذار کند.
سلطانی‌زاده بیان کرد: برای معادن دو، چهار، پنج و شش به میزان 19 هزار میلیارد تومان پروژه و برای معادن مس 7 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه تعریف شده است.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه صنایع مرتبط با معادن و فرآوری مس، سنگ آهن و کروم برنامه‌ریزی شده است.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد