فولاد و آهن

بازدید مدیرعامل از واحدهای شهید خرازی، فولادسازی و نورد سرد

بازدید مدیرعامل از واحدهای شهید خرازی، فولادسازی و نورد سرد
پایگاه خبری معدن نیوز در روز شنبه ۱۲ بهمن ماه سال جاری مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران شرکت با حضور در واحدهای شهید خرازی، فولادسازی و نورد سرد از نزدیک در جریان پیشرفت طرحهای توسعه و تولید قرار گرفت و از زحمات کارکنان این واحدها تشکر و قدردانی نمود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز در روز شنبه 12 بهمن ماه سال جاری مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران شرکت با حضور در واحدهای شهید خرازی، فولادسازی و نورد سرد از نزدیک در جریان پیشرفت طرحهای توسعه و تولید قرار گرفت و از زحمات کارکنان این واحدها تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش معدن نیوز سبحانی ابتدا ضمن بازدید از بخشهای مختلف طرح شهید خرازی از نزدیک در جریان پیشرفت های پروژه ها و تأمین تجهیزات قرار گرفت.
این گزارش حاکی است مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این بازدید با اشاره به اینکه طرح عظیم شهید خرازی از بزرگترین پروژه های تولید آهن اسفنجی در یک دهه اخیر است خاطر نشان کرد : بهره برداری از مگا مدول دوم شهید خرازی باید هرچه سریعتر صورت پذیرد زیرا ظرفیت تولید این واحد هم می‌تواند مشکلات تأمین آهن اسفنجی را در فولاد مبارکه تا حدود زیادی مرتفع نماید و هم اینکه به عنوان بزرگترین مگامدولهای تولید آهن اسفنجی در کشور، در ارتقاء رتبه جهانی فولاد مبارکه و کشور نقش به سزائی خواهد داشت.
سبحانی در ادامه ضمن بازدید از ناحیه فولادسازی، با مدیران و پرسنل این واحد دیدار و گفتگو کرد. ایشان ضمن تأکید بر نقش مهم ناحیه فولادسازی در حفظ سیرصعودی میزان تولید و بهره وری، تصریح کرد: مواد اولیه لازم برای تولید فولاد از دغدغه های تولیدکنندگان این محصول استراتژیک در کشور است و امیدواریم با تأمین مواد اولیه مورد نیاز مشکلی در رشد تولید این شرکت نداشته باشیم.
مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین در ادامه این دیدار، از خط تولید ورق گالوانیزه و رنگی در واحد نوردسرد بازدید کرد و با مدیر ناحیه، شیفت فورمن ها و پرسنل تلاشگر و سختکوش این واحد دیدار و گفتگو نمود. وی با تأکید برحفظ سهم 50 درصدی در تولید فولاد کشور خاطرنشان کرد: امروزه تولید محصولات متنوع فولادی مانند ورقهای گالوانیزه، قلع اندود، ورق رنگی و ورق خودرو در دنیا رشد زیادی دارد و خام فروشی خسارات جبران ناپذیری را به صنایع مختلف بالاخص صنعت فولاد وارد می‌کند و به موازات این رشد جهانی ماهم باید تلاش کنیم در تولید محصولات سرد نقش بسزائی داشته باشیم.
گفتنی است بازدیدهای مذکور با هدف رفع مشکلات واحدها و نواحی مختلف و ایجاد همسویی هرچه بیشتر بین مدیریت عالی شرکت و مدیران خطوط تولید در جهت بالابردن  بهره وری و تولید انجام می شود.
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد