فولاد و آهن

مدیر روابط عمومی شرکت در گفتگو با معدن نیوزخبر داد:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره بزرگ فرهنگی ذوب آهن اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر

برگزاری نمایشگاه و جشنواره بزرگ فرهنگی ذوب آهن اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر
پایگاه خبری معدن نیوز- به مناسبت دهه مبارک فجر ، نمایشگاه و جشنواره بزرگ فرهنگی ذوب آهن اصفهان ، ازتاریخ ۱۲ لغایت ۳۰ بهمن ماه در محل مجموعه فرهنگی اداری شرکت، واقع در بلوار شفق اصفهان برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- به مناسبت دهه مبارک فجر ، نمایشگاه و جشنواره بزرگ فرهنگی ذوب آهن اصفهان  ، ازتاریخ 12 لغایت 30 بهمن ماه در محل مجموعه فرهنگی اداری شرکت، واقع در بلوار شفق اصفهان برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت در گفتگو با معدن نیوز با اعلام این مطلب گفت :به منظور گرامیداشت ایام خجسته دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برای اولین بار نمایشگاه و جشنواره بزرگ فرهنگی شرکت همراه با برنامه های متنوع فرهنگی، موسیقی ، سخنرانی و تئاتر و... به مدت 20روز ، از ساعت 9صبح لغایت 21 در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی، اداری شرکت واقع در بلوار شفق اصفهان برگزار می گردد.
وی اظهار داشت: در مراسم ویژه جشــنواره بر اســاس برنامه ریزی های صورت گرفته ، هر شـب جمعی از اعضای خانواده بزرگ ذوب آهن حضور خواهند داشت ضمن اینکه سه شب از برنامه ی جشنواره اختصاص به خانواده های معزز شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان دارد.
کجباف همچنین به برگزاری نمایشگاه بزرگ در حاشیه این جشنواره اشاره  نمود و گفت : در این نمایشگاه  و با برخورداری بیش از 20 غرفه ، عرضه و فروش محصولات مختلف فرهنگی ، غذایی و لبنی ، آجیل ، لوازم خانگی و مبلمان، لوازم کامپیوتر و الکترونیکی، پلاسکو ، آژانس هواپیمایی و... با تخفیف 10 تا 50 درصد صورت می گیرد و عمـوم همکــاران و خانواده هـــای آنها می توانند از این نمایشگاه در طول برگزاری جشنواره بازدید و خرید نمایند.
وی از جمله برنامه های ویژه این جشنواره را  اختصاص غرفه کودک و نوجوان با برنامه متنوع فرهنگی ویژه کودکان (مسابقه نقاشی و موسیقی کودک و .....) و همچنین حضور عشایر و عرضه محصولات لبنی و صنایع دستی آنان در سیاه چادر های سنتی مستقر در نمایشگاه ذکر نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد