آلومینیوم و مس

کمیسیون خصوصی سازی صربستان در حال بررسی استاد واگذاری کمپانیRTB Bor / سه شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در مس صربستان اعلام آمادگی کردند

کمیسیون خصوصی سازی صربستان در حال بررسی استاد واگذاری کمپانیRTB Bor / سه شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در مس صربستان اعلام آمادگی کردند
پایگاه خبری معدن نیوز- سه کمپانی از کانادا، چین و روسیه پیشنهاد‌های خود را برای همکاری استراتژیک با کمپانی معدنی و دولتی صربستان (RTB Bor) و همچنین واحد ذوب متعلق به این کمپانی ارسال کرده‌اند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، وزارت امور اقتصادی این کشور اعلام کرد که کمیسیون خصوصی‌سازی صربستان اکنون در حال بررسی اسناد ارسال‌شده است و فرآیند واگذاری کمپانی مذکور شروع شده است.

در ابتدا 11 کمپانی تمایل خود برای همکاری در کمپانی RTB Bor را اعلام کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تنها آن دسته از کمپانی‌هایی که حداقل به مدت یک دهه در تولید مس معدنی فعالیت داشته‌اند و در سال گذشته، حداقل 500 میلیون دلار درآمد کسب کرده‌اند، مجاز به ارائه پیشنهاد‌های خود هستند.

دولت گفته است که شریک انتخاب‌شده باید به‌منظور راه‌اندازی معادن جدید و بازسازی معادن فعلی، حداقل 350 میلیون دلار، معادل 308میلیون یورو در کمپانی (RTB Bor (Rodarsko Topionicarski Basen Bor سرمایه‌گذاری کند. این شرایط شامل افزایش تولید حداقل سه برابری و حفظ مشاغل فعلی است.

صادرات مس کمپانی RTB Bor با 23درصد افزایش طی نیمه اول سال جاری، به 15هزار تن رسید و درآمد حاصل به سطح 107 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. این کمپانی همچنین 30/9میلیون دلار مس در بازار داخل کشور به فروش رسانده است.


   shortlink:  
اخبار مرتبط
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد