معدن

همزمان با روز صنعت و معدن انجام شد؛

رونمایی از کتاب عملکرد سال ۹۶ و برنامه های آینده ایمیدرو

رونمایی از کتاب عملکرد سال ۹۶ و برنامه های آینده ایمیدرو
پایگاه خبری معدن نیوز- در روز ملی صنعت و معدن، کتاب "عملکرد و اهداف ایمیدرو" با نگاهی به اقدامات سال ۱۳۹۶ و برنامه های آینده، همزمان با روز صنعت و معدن، منتشر شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، این کتاب ابتدا نگاهی کلان به جایگاه ایمیدرو و استراتژی های اجرا شده دارد. بخش عملکردی نیز در دو قالب "توسعه و توانمندسازی" ارایه شده است. در بخش "توسعه ای"، جزئیات سرمایه گذاری های طی 4 سال گذشته که منجر به راه اندازی طرح های متعدد معدنی و صنایع معدنی شده مورد اشاره قرار گرفته است.

همچنین طرح های جدیدی که از سال گذشته اجرایی شده اند و پروژه هایی که در سال جاری افتتاح می شوند از دیگر مطالب این کتاب است. ارایه آمارهای تولید و ظرفیت سازی، بخش دیگری از مطالب بخش توسعه به شمار می آید.

عملکرد حوزه های اکتشاف همراه با نقشه به روز شده، HSE، آموزش،‌ پژوهش و فناوری، امور زیربنایی و عناصر نادر خاکی نیز به عنوان حوزه "توانمندسازی" در این کتاب منعکس شده است.

بخش پایانی نیز از یک سو به برنامه های آینده و سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی و از دیگر سو به آمار تولید محصولات معدنی و صنایع معدنی از ابتدا تاکنون، اختصاص دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد