فولاد و آهن

برگزاری هم اندیشی استاندارد مدیریت کیفیت فولاد‌های وارداتی در مبادی ورودی

برگزاری هم اندیشی استاندارد مدیریت کیفیت فولاد‌های وارداتی در مبادی ورودی
پایگاه خبری معدن نیوز- در پی بازدید رییس سازمان ملی استاندارد کشور و جلسه با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه، دجلسات هم اندیشی با حضور مدیران و مسئولان ادارات کل استاندارد استانهای اصفهان و خوزستان و اعضای کمیته متناظر فولاد (TC۱۷) در محل شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- در پی بازدید رییس سازمان ملی استاندارد کشور و جلسه با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه، دجلسات هم اندیشی با حضور مدیران و مسئولان ادارات کل استاندارد استانهای اصفهان و خوزستان و اعضای کمیته متناظر فولاد (TC17) در محل شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، فرزاد ارزانی معاون تکنولوژی شرکت فولادمبارکه با اعلام این خبر افزود: با توجه به تصمیم‌ها و توافق رییس سازمان ملی استاندارد کشور با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در زمینه عملیاتی کردن طرح پیشنهادی شرکت فولاد مبارکه در جهت ارتقای روش‌ها و فرآیندهای مدیریت کیفیت فولادهای وارداتی در مبادی ورودی کشور( IR-Marking)، جلسات کارشناسی مربوطه با حضور مدیران، متخصصان و مسئولان ذیربط برگزار شد.
وی افزود: در این جلسات، ساز و کارهای لازم جهت اجرای فعالیت‌ها و پروژه‌های مشترک مورد توافق شرکت‌کنندگان در جلسات قرار گرفت و بر اساس توافق انجام گرفته مقرر شد از طریق تشکیل کارگروه‌های تخصصی و اجرای پروژه‌های مشترک اقدامات لازم با همکاری و مشارکت شرکت فولاد مبارکه، اعضاء TC17، انجمن تولید‌کنندگان فولاد و ادارات استاندارد استان‌های اصفهان و خوزستان دنبال شود.
 ارزانی با بیان این که مقرر شد پیگیری‌های لازم جهت عملیاتی کردن مدل IR-Marking که از طرف شرکت فولادمبارکه پیشنهاد شده از طریق سازمان ملی استاندارد کشور به عمل آید، تصریح کرد: در طی این دو روز جلسات و نشست‌های کارشناسی به‌صورت فشرده و مؤثر انجام گرفت و بحث‌ها و نظرات تخصصی لازم ارائه شد. همچنین روش‌های افزایش سطح مشارکت متخصصین شرکت فولاد مبارکه در کمیته‌های فنی متناظر ISO مورد بحث و بررسی قرارگرفت.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد