فولاد و آهن

طی نامه ای از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

انتصاب محمد جواد عسکری به سمت مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ابلاغ شد/ اولویت ها و درخواست های ربیعی برای مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی

انتصاب محمد جواد عسکری به سمت مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ابلاغ شد/ اولویت ها و درخواست های ربیعی برای مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی
پایگاه خبری معدن نیوز- علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه ای حکم مدیرعاملی صندوق ازنشستگی فولاد را به محمدجواد عسکری ابلاغ کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز در متن ابلاغیه آماده است:
جناب آقای محمدجواد عسکری باقرآبادی
آشنایی من با شما در جریان مسائل مدیریتی و اجتماعی به دست آمده است. رشد مدیریتی پلکانی، بدون پشتوانه سیاسی و با اتکاء به ارزش های شخصی و نیز سلامت کاری و خوشنامی همراه با آشنائی به مسائل کارگران و نیز دارا بودن روحیه تعامل و جلب همکاری و همراهی کلیه عوامل موثر در پیشبرد امور، با استناد به بند "ج" قانون اصلاح ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری، بند 63 و جز (15) بند 27 ماده واحده به ترتیب قانون بودجه سال 91 و 92، بنابر مصوبه جلسه هفتاد و هفتم هیات امناء مورخ 9 دی ماه 96 به موجب این ابلاغ به سمت «مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد» منصوب می شوید.
اهم اولویت های جنابعالی عبارتند از:
- تلاش مداوم و همه جانبه به منظور تامین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق به نحوی که بتوانیم به موقع و بدون تاخیر جبران خدمت زحمتکش ترین قشر جامعه کار و تولید کشور عمل نمائیم.
- پیگیری مداوم برای تحقق تبصره ذیربط برنامه ششم در مورد انجام محاسبات اکچوئری و مشخص نمودن مطالبات صندوق از دولت و اقدامات لازم برای دریافت مطالبات، به نحوی که آینده صندوق تضمین و نگرانی از پرداخت حقوق باقی نماند.
- نظارت بر حسن اجرای وظایف صندوق و برقراری تعامل سازنده با کلیه واحدهای اقتصادی مجموعه های
تحت پوشش وزارت متبوع.
- برقراری تعامل موثر با بازنشستگان محترم مجموعه ذیربط با هدف تشریک مساعی با آنان .
- رسیدگی به امور معیشتی و سلامت و مسایل اجتماعی
- فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران به طوریکه صندوق بازنشستگی فولاد به محلی برای پیگیری مسائل مختلف این عزیزان تبدیل شود.
- فراهم سازی تحقق بودجه سال 97 مبنی بر شرایط فروش شرکت های زیان ده و اموال و دارایی ها غیر مولد صندوق و تبدیل آنها به دارایی های درآمدزای
- تشکیل کمیته انتصابات وانتخاب مدیران و اعضاء هیات مدیره شرکتهای وابسته با اطلاع و هماهنگی
اینجانب.
- پیگیری و اجرای مصوبات هیئت امناء در امور بنگاهها، مسائل اجتماعی و درمانی و بیمه ای صندوق ها
- برنامه ریزی لازم با هماهنگی هیئت مدیره در جهت مدیریت مناسب اموال و دارایی ها، تبدیل آنها به دارایی های درآمد زا و اجرای سیاست های هیئت امناء در خصوص ساماندهی بنگاهداری صندوق.
علاوه بر موارد فوق، انتظار دارم نخست با هیئت مدیره منتخب همواره در تعامل بوده و با تمشیت، امور را به پیش ببرید.
از شرکای اجتماعی "بازنشستگان نیز در برخی تصمیمات مرتبط استفاده شود". سپس خواهانم به طور جدی در مسائل مادی، اقتصادی و پیشگیری از هرگونه سوء جریان مالی اهتمام کامل به خرج داده و در جهت حفظ اموال بازنشستگان همواره خدا را در نظر گرفته و با توکل به حضرت حق تلاش و کوشش کامل بعمل آورید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد