گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل فولاد خوزستان:

سیاست گذاری فولاد خوزستان تکمیل زنجیره در پایین دست و بالادست است

سیاست گذاری فولاد خوزستان تکمیل زنجیره در پایین دست و بالادست است
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از تولید بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ و صادرات بیش از ۲میلیون و ۶۰۰ هزار تن این شرکت در سال جاری خبر داد.
  بزرگنمايي:

محمد کشانی در گفت و گو با معدن نیوز با اشاره به اینکه فولاد خوزستان با قدمت 4 دهه فعالیت، به واسطه موقعیت مکانی خود همواره در امر توسعه پایدار گام برداشته است گفت: این توسعه به گونه ای بوده که توانستیم امسال به تولید سه میلیون و 750 هزار تن رسیده است.

وی افزود: یکی از نکات حائز اهمیت برای کشور، صادرات غیر نفتی است و فولاد خوزستان در طول 4 سال اخیر توانسته همه ساله رشد خوبی داشته باشد به گونه ای که میزان تولید امسال بیش از 2 میلیون و 600 هزار تن به صادرات اختصاص یافته است.

کشانی خاطرنشان کرد: صادرات فولاد خوزستان به 17 کشور صورت گرفته و یک رکورد تاریخی در صنعت فولاد کشور محسوب می شود.

وی سیاست گذاری فولاد خوزستان را تکمیل زنجیره ارزش عنوان کرد و گفت: در همین راستا به دنبال دستیابی به صنایع بالادستی، خرید معادن و سرمایه گذاری در شرکت های تولیدکننده کنسانتره هستیم و در پایین دست، رسیدن به صنایع پایین دستی و خرید شرکت های نوردی را در دستور کار داریم. این اقدامات به منظور دستیابی به ارزش افزوده بالاتر و رسیدن به سودآوری بیشتر است. این مباحث سبب شده فولاد خوزستان به یکی از شرکت های سرآمد بدل شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد