سایر

برگزاری نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو خردادماه

برگزاری نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو خردادماه
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو از برگزاری نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی در شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور توسط ایمیدرو خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو از برگزاری نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی در شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور توسط ایمیدرو خبر داد.

امیر ولدخانی با بیان این مطلب گفت: ایمیدرو با هدف افزایش انگیزه در بین کارکنان آتش‌نشانی بخش معدن و صنایع معدنی و نیز ارتقای سطح علمی و فنی برای آمادگی بیشتر در شرایط اضطراری، المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی را برگزار می کند.

وی افزود: در این دوره المپیاد، 18 تیم از واحدهای معدنی و صنایع معدنی کشور حضور دارند که شامل واحدهای تابعه شرکت های تهیه و تولید مواد معدنی، ملی فولاد، میدکو و ملی مس به عنوان منتخبان مسابقات آتش‌نشانی و براساس سهمیه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برخی از واحدهای زیرمجموعه سازمان و نیز شرکت های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان به این مسابقات دعوت شده اند.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو با بیان اینکه نرم افزار ویژه ای برای برگزاری مسابقات طراحی شده است، گفت: در این نرم افزار، آموزش های تخصصی علمی و عملیاتی مسابقات طراحی شده است.

وی ادامه داد: در بخش عملیاتی، 6 مرحله عملی تدارک دیده شده است. در پایان دوره نیز، از شرکت‌های برتر اول تا سوم تقدیر خواهد شد.

به گفته وی، برگزاری نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو طی روزهای ششم تا هشتم خرداد 1403 به میزبانی مجتمع مس شهربابک در استان کرمان برگزار می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد