سنگ آهن و ذغال سنگ

معدن نیوز بررسی کرد؛

افزایش تولید زغال سنگ در Whitehaven

افزایش تولید زغال سنگ در Whitehaven
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت زغال سنگWhitehaven، یک معدنچی استرالیایی، تولید زغال سنگ خام خود را برای ژانویه ۲۰۲۴ اعلام کرد که مجموعاً ۳.۵۳ میلیون تن بود و نسبت به سال گذشته یعنی ارقام ۳.۴۳ میلیون تنی افزایش ۲.۹ درصدی داشت. با این حال، حجم تولید کاهش ۱۱.۸ درصدی را نسبت به ۴ فصل قبل نشان داده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - شرکت زغال سنگWhitehaven، یک معدنچی استرالیایی، تولید زغال سنگ خام خود را برای ژانویه 2024 اعلام کرد که مجموعاً 3.53 میلیون تن بود و نسبت به سال گذشته یعنی ارقام 3.43 میلیون تنی افزایش 2.9 درصدی داشت. با این حال، حجم تولید کاهش 11.8 درصدی را نسبت به 4 فصل قبل نشان داده است.

در همان دوره، تولید زغال سنگ قابل فروش به 3.14 میلیون تن رسید که نشان دهنده افزایش 4.8 درصدی در سال اما کاهش 6.4 درصدی در آمار کلی است.
کاهش تولید سه ماهه عمدتاً به تعطیلی مداوم در معادن نارابری به دلیل چالش های زمین شناسی و مسائل مربوط به قابلیت اطمینان تجهیزات نسبت داده شد، در حالی که معادن روباز در Maules Creek و Gunnedah سطح تولید عادی خود را حفظ کردند.

فروش ذغال سنگ سهام Whitehaven Coal برای سه ماهه به 3.12 میلیون تن رسید که نشان دهنده کاهش 7.3 درصدی سالانه و 16 درصدی در آمار کلی است.

در 9 ماه اول سال مالی (ژوئیه 2023 مارس 2024) تولید زغال سنگ خام این شرکت به 11.79 میلیون تن رسید که نشان دهنده افزایش 12.5 درصدی در سال بود، در حالی که تولید زغال سنگ قابل فروش با 4.4 درصد افزایش به 10.05 میلیون تن رسید و فروش سهام زغال سنگ نیز نسبت به سال قبل 21.8 درصد افزایش داشت و به 9.91 میلیون تن رسید.

Whitehaven Coal در نظر دارد در سال مالی 24 در مجموع 18.7 تا  20.7 میلیون تن زغال سنگ تولید کند که انتظار می رود فروش سهام زغال سنگ از 12.7 تا 13.9 میلیون تن باشد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد