سنگ آهن و ذغال سنگ

معدن‌نیوز بررسی کرد:

تعمیرات سالانه راه‌آهن استرالیا را تعطیل کرد

تعمیرات سالانه راه‌آهن استرالیا را تعطیل کرد
پایگاه خبری معدن نیوز -شرکت راه آهن استرالیا Aurizon تعطیلی برنامه‌ریزی شده تعمیر و نگهداری سیستم‌های زغال‌سنگ خود در کوئینزلند را اعلام کرده است. سیستم زغال‌سنگ آب سیاه، با ظرفیت ۵۰ میلیون تن در سال، از ۱۳ تا ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ تحت تعمیر و نگهداری قرار خواهد گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -شرکت راه آهن استرالیا Aurizon تعطیلی برنامه‌ریزی شده تعمیر و نگهداری سیستم‌های زغال‌سنگ خود در کوئینزلند را اعلام کرده است. سیستم زغال سنگ آب سیاه، با ظرفیت 50 میلیون تن در سال، از 13 تا 17 آوریل 2024 تحت تعمیر و نگهداری قرار خواهد گرفت.

تعطیلی‌های بیشتری برای ماه می برنامه‌ریزی شده است، از جمله سیستم Goonyella (60 Mtpa) از 1 تا 3 مه 2024، سیستم Moura (15 میلیون تن در سال) از 14 تا 16 مه، و دوباره آب سیاه از 27 تا 29 مه. این تعطیلی‌ها بخشی از برنامه نگهداری سالانه است.

شبکه زغال سنگ مرکزی کوئینزلند (CQCN) که توسط Aurizon اداره می شود، به جز سیستم Newlands (15 میلیون تن در سال) تحت تأثیر این بسته شدن ها قرار خواهد گرفت.

سیستم‌های آب سیاه و مورا زغال‌سنگ را از انتهای جنوبی حوضه بوون به بندر گلادستون منتقل می‌کنند. در همین حال، سیستم Goonyella زغال سنگ را به بنادر Dalrymple Bay Coal Terminal و Hay Point از حوضه مرکزی Bowen تحویل داد. از سوی دیگر، سیستم نیولندز، زغال سنگ را از شمال حوضه Bowen به Abbot Point ارسال می‌کند.

CQCN بزرگترین زنجیره تامین ریلی استرالیا برای صادرات زغال سنگ است که به عنوان یک جزء حیاتی در بخش زغال سنگ کوئینزلند عمل می‌کند. 

Aurizon، در کنار Pacific National، BHP، و اپراتورهای کوچکتر حمل و نقل زغال سنگ، از CQCN برای حمل و نقل زغال سنگ استفاده و بر اهمیت آن در صنعت زغال سنگ منطقه تأکید می‌کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد