پیام تبریک مدیرعامل صبانور به مناسبت روز صنعت و معدن
دوشنبه 11 تير 1403 - 12:52:18

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در پیامی فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

نام‌گذاری دهم تیرماه به نام روز ملی صنعت و معدن نشانگر جایگاه مهم معدن در اقتصاد کشور است. رونق و شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور مرهون مدیریت، خلاقیت و پشتکار بزرگ مردانی است که با کارآفرینی و تولید، پیشرفت را وجهه همت خویش قرار داده‌اند.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مد‌ظله‌العالی)، راهبرد جهش تولید را نصب‌العین قرار داده و با همکاری و هم‌افزایی در راستای توسعه همه‌جانبه ایران عزیز گام برداریم.

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) به لطف خداوند متعال و همت والای متخصصان ایرانی، جزو ۱۰ شرکت برتر و مطرح معدنی است که در راستای تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه در بخش کنسانتره و گندله‌سازی در غرب کشور فعالیت می‌کند و گام‌های سترگی در راستای توسعه صنعت و معدن کشور برداشته است. همچنین برنامه‌های توسعه‌ای در استان‌های کردستان و همدان را در دست اقدام دارد که این افتخارات، مدیون همه کارگران و متخصصان و مدیران شرکت است.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان عرصه صنعت و معدن و صنعتگران پرتلاش و همچنین پرسنل سختکوش شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور تبریک می‌گویم.

امید است با توکل بر الطاف الهی و برخورداری از دانش متخصصان و اساتید فرهیخته و توانمند کشور و استفاده از دانش روز دنیا، گام‌های موثری در راستای ارتقا و تعالی کشور برداریم.


http://www.madannews.com/fa/News/642313/پیام تبریک مدیرعامل صبانور به مناسبت روز صنعت و معدن
بستن   چاپ