آلومینیوم و مس

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ پروژه در شرکت آلومینای ایران

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ پروژه در شرکت آلومینای ایران
پایگاه خبری معدن نیوز -همزمان با هفته دولت ۳ پروژه شرکت آلومینای ایران با حضور حسن ناهیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، مصطفی حاج زاده فرماندار شهرستان جاجرم، حجت‌الاسلام هوشمند نژاد امام جمعه، حیدر مدیر مجتمع و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -همزمان با هفته دولت ۳ پروژه شرکت آلومینای ایران با حضور حسن ناهیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، مصطفی حاج‌زاده فرماندار شهرستان جاجرم، حجت‌الاسلام هوشمند‌نژاد امام جمعه، حیدر مدیر مجتمع و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

 نیروگاه ۳۰ مگاوات خورشیدی شرکت آلومینا

فاز اول این نیروگاه با ظرفیت ۱۰ مگاوات و با اعتبار ۴۳۵۰ میلیارد ریال احداث و عملیات اجرایی آن در دی ماه ۱۴۰۳ آغاز و در تیرماه سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید همچنین میزان اشتغال این طرح در زمان احداث ۵۰ نفر و پس از بهره‌برداری ۲۰ نفر خواهد بود.

آیین کلنگ زنی بلوار جاجرم به آلومینا


این پروژه با هدف ایمن سازی مسیر تردد و کاهش تصادفات و با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از فاز دوم توسعه واحد گل قرمز شرکت آلومینای ایران

این پروژه با هدف  ایجاد افزایش ظرفیت شستشو و فیلتراسیون  8 تن بر ساعت گِل خشک در واحد گِل قرمز و ایجاد افزایش ظرفیت تولید 22,500 تن آلومینا در سال (در صورت توسعه واحدهای زیر دستی و بالا دستی) با اعتبار 270 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد