همزمان با روز مهندس رونمايي مي شود؛

انتشار نخستين کتاب هوشمند استاندارد ملي

انتشار نخستين کتاب هوشمند استاندارد ملي

خبرگزاري تخصصي معدن- همزمان با روز مهندس از نخستين کتاب هوشمند استاندارد ملي مصالح ، لوازم و تجهيزات در حوزه ابنيه و ساختمان رونمايي مي گردد.

خبرگزاري تخصصي معدن- همزمان با روز مهندس از نخستين کتاب هوشمند استاندارد ملي مصالح ، لوازم و تجهيزات در حوزه ابنيه و ساختمان رونمايي مي گردد.
به گزارش روابط عمومي دبيرخانه دائمي کتاب استاندارد ملي ابنيه و ساختمان، کتاب 4 جلدي استاندارد ملي در اين حوزه شامل دانشنامه استاندارد ملي و معرفي واحدهاي داراي نشان استاندارد در اين حوزه است .
بر اساس اين گزارش ، کتاب استاندارد ملي مصالح ، لوازم و تجهيزات ابنيه و ساختمان که در روز مهندس مورد رونمايي قرار خواهد گرفت با همراهي موسسه استاندارد و وزارت راه و شهرسازي به صورت آنلاين متصل به سامانه اي است که کمترين تغييرات در حوزه استاندارد توليد کنندگان مصالح ، لوازم و تجهيزات ساختماني و ساير ملزومات مورد استفاده در بخش عمراني را به کاربران نشان مي دهد.
مطابق اعلام اين دبيرخانه ، در بخش دانشنامه اي ، مهندسان و کاردان هاي فني کشور مي توانند صدها صفحه اطلاعات به روز از آخرين اطلاعات حوزه استاندارد بخش هاي مختلف مهندسي را در اختيار داشته باشند و با مقررات ملي ساختمان و سازمان نظام مهندسي کشور درباره ويژگي هاي هر يک از اقلام مورد استفاده در حوزه عمران و ساختمان آشنا شوند و مي توانند در اين کتاب چار جلدي ، شرکت هاي داراي نشان ملي استاندارد را براي هر بخش جستجو نمايند .
از ديگر ويژگي هاي اعلام شده کتاب هوشمند استاندارد ملي مصالح ، لوازم و تجهيزات ابنيه و ساختمان ، در کنار امکان ارائه موضوعي ، معرفي شرکت ها بر اساس مکان جغرافيايي ( صرفه اقتصادي ) و برندهاي معتبر ايراني است .
گفتني است با اجرايي شدن اين کتاب جامع ، گام بزرگي در زمينه خروج مصالح ، لوازم و تجهيزات غير استاندارد از چرخه توليد مسکن و برنامه هاي عمراني برداشته مي شود و بيش از 250 هزار مهندس و 65 هزار کاردان فني مي توانند به راحتي از ايمني ، کيفيت و صحت مراحل توليد هر يک از مصالح ، لوازم و تجهيزات ساختماني و خدمات مورد نياز خود بهره مند گردند.
برابر اعلام اين دبير خانه ، توليدکنندگان داراي نشان ملي استاندارد در حوزه ساخت و ساز مي توانند براي اطلاع از وضعيت ثبت خود در اين کتاب هوشمند با شماره تلفن هاي 88895138 – 88895136 تماس حاصل
نموده يا به نشاني اينترنتي www.ketabestandard.com مراجعه نمايند.