شکستن رکورد آموزش حوزه خدمات پس از فروش ايران خودرو
خبرگزاري تخصصي معدن- با توجه به اهميت موضوع آموزش در شبکه نمايندگي¬ها و نقش آن در ارايه خدمات به روز به مشتريان، ايساکو طي نه ماهه ابتدايي امسال رکورد آموزش هاي تخصصي به شبکه خود را شکست.
خبرگزاري تخصصي معدن- با توجه به اهميت موضوع آموزش در شبکه نمايندگي¬ها و نقش آن در ارايه خدمات به روز به مشتريان، ايساکو طي نه ماهه ابتدايي امسال رکورد آموزش هاي تخصصي به شبکه خود را شکست.
به گزارش معدن نيوز ؛ محمدرضا بابائي مديرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساکو) ـ با بيان اين مطلب افزود : امسال برنامه آموزشي 600 هزار نفر ساعت را هدف گذاري کردهايم و تا به حال 45درصد بيشتر از سال گذشته در زمينه آموزش فعاليت شده است .
وي با اشاره به برنامههاي ايساکو براي تامين قطعات به موقع همزمان با اجراي طرح هدفمندي يارانهها، گفت : در راستاي اجراي خوب اين طرح ايساکو نيز به نوبه خود، واحد تحقيقات بازار را در راستاي پايش بازار و شناسايي تخلفات بازار بيش از گذشته فعال کرده است تا از هرگونه سوء استفاده احتمالي جلوگيري به عمل آيد.
بابايي خاطرنشان کرد: با توجه حساسيت موضوع ايساکو قبل از اجراي طرح پيش بيني هاي لازم براي تامين قطعات يدکي شبکه را انجام داده بود و هم اکنون نيز با توجه به تعامل خوب با قطعه سازان و واردات قطعات مورد نياز مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.
وي همچنين خبر از تدوين برنامه سال آينده براي تامين قطعات يدکي داد و گفت: با توجه به هدايت خوب مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو، از هم اکنون تامين قطعات مورد نياز سه ماهه اول سال آينده در سرفصلهاي كاري خود قرار دادهايم.
مديرعامل ايساکو تصريح کرد: سعي داريم در سال آينده برنامههاي نظاممندتري در حوزههاي فروش قطعات، توسعه شبکه، آموزش، ارتباط با مشتري، تامين قطعات و ابزار دقيق براي نمايندگيها داشته باشيم تا وعدهاي که در مورد تحول در خدمات پس از فروش ايران خودرو داده بوديم، عملي شود تا گام کوچکي در راستاي رضايت هرچه بيشتر مشتريان ايران خودرو برداشته باشيم.