فراخوان عمومی ارزیابی کیفی پیمانکاران طرح احداث پالایشگاه آلومینا

تحریریه معدن نیوز
فراخوان عمومی ارزیابی کیفی پیمانکاران طرح احداث پالایشگاه آلومینا

شرکت ملی فولاد ایران به نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی در نظر دارد تا نسبت به برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای انتخاب پیمانکار اجرای طرح احداث پالایشگاه آلومینا به ظرفیت یک میلیون تن، اقدام کند.

شرکت ملی فولاد ایران به نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی در نظر دارد تا نسبت به برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای انتخاب پیمانکار اجرای طرح احداث پالایشگاه آلومینا به ظرفیت یک میلیون تن، اقدام کند.

این طرح که فراخوان آن از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می شود، قرار است در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در استان هرمزگان و به روش “ایی پی سی اف” (EPC+F) اجرا شود.

موضوع مناقصه شامل انجام طراحی های پایه و تفضیلی، تامین مصالح، کالاها و تجهیزات، انجام کارهای ساختمانی و نصب، تست و راه اندازی، آموزش و ارائه خدمات مدیریت بهره برداری و تعمیرات در مدت یک ساله اول پس از راه اندازی و تحویل موقت پلنت و سایر خدمات مورد نیاز است که با شماره فراخوان ۲۰۰۳۰۰۱۰۰۶۰۰۰۰۰۵ در سامانه ستاد بارگذاری شده است.

شرکت ملی فولاد از کلیه شرکت های پیمانکاری دارای شرایط ذیر دعوت می کند از تاریخ 5 تا 12 آبان ماه جاری نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) اقدام کنند.

محل و مهلت زمانی ارسال اسناد، پایان وقت اداری (ساعت 16) روز شنبه 10 آذر ماه سال جاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است.

همچنین مدارک صلاحیت و گواهینامه های لازم گروه مشارکت به شرح زیر است:

شرکت مهندسی طراح داخلی دارای گواهی نامه صلاحیت معتبر مشاوره پایه ۱ صنایع فلزات اساسی (نورد، ذوب و ریخته گری (و ماشین سازی

شرکت پیمانکاری داخلی دارای گواهینامه صلاحیت معتبر پیمانکاری پایه ۱ در رسته صنعت و یا صنعت و معدن

شرکت طرح و ساخت دارای گواهینامه صلاحیت معتبر طرح و ساخت صنعتی پایه ۱ در رسته صنعت و معدن

در پایان لازم به ذکر است که دارا بودن گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی معتبر پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پیمانکار اجرایی سایت الزامی است.

همچنین کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان ارزیابی کیفی تا بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد.

واجدان شرایط شرکت در فراخوان فوق می توانند با شماره تماس ۸۴۸۱۱ داخلی ۲۴۷۸تماس حاصل یا به آدرس مناقصه گذار (کارفرما) تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، پلاک ۱۷۱۳، شرکت ملی فولاد ایران؛ مراجعه کنند.

منبع: ایمیدرو